הפעמון – רשת חדשה של בתי קפה וחנויות נוחות

הפעמון" מעוצבת כבית קפה ולידו חנות נוחות. הקפה המוגש בבית הקפה הוא של סקואלה, על-פי תרכובת טעמים ייחודית המיוצרת עבור הרשת במפעל באיטליה. התפריט מבוסס על מזון טרי וההזמנה נעשית בקו הקופה. באזור החנות ניתן לרכוש מוצרים אותנטיים כגון חלבה טרייה, קפה שחור של "אבו שוקרה", פירות יבשים ועוד

בעקבות חנות הנוחות sogood בגבעת עדה, פותחת חברת חיים קליאוט סניף חדש בצומת מחנה 80, כביש 65, תחת מותג חדש: הפעמון. הסניף ישתרע על שטח של כ-120 מ"ר ובו בית קפה וחנות נוחות. עד סוף שנת 2009 יהפכו כל מתחמי החברה לסניפי הפעמון.

חברת חיים קליאוט מפעילה כ-20 מתחמי תחנות תדלוק מפוריה ויבניאל בצפון עד לראשון לציון במרכז, תחת המותגים סונול ודור אלון. בשנים האחרונות פיתחה החברה את המותג sogood שאומץ ע"י חברת סונול ושימש כבסיס לפיתוח חנויות הנוחות והחדרת השרות העצמי בכל רשת סונול.

"הפעמון" מעוצבת כבית קפה ולידו חנות נוחות. הקפה המוגש בבית הקפה הוא של סקואלה, על-פי תרכובת טעמים ייחודית המיוצרת עבור הרשת במפעל באיטליה. התפריט מבוסס על מזון טרי וההזמנה נעשית בקו הקופה. באזור החנות ניתן לרכוש מוצרים אותנטיים כגון חלבה טרייה, קפה שחור של "אבו שוקרה", פירות יבשים ועוד. בנוסף יוחדה פינה לתצוגה ומכירה של עבודות אומנים מהסביבה. בכניסה לפעמון מפת האזור ועליה מסומנות האטרקציות לבילוי בסביבה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר