הקסם והחידה – סוף שבוע יפני במלון פסטורל בכפר בלום 13-11 בינואר

היפנולוגית דניאל צורי-פיין תופיע במחול יפני TSUGARU ODORI – ריקודי פולקלור מצפונה של יפן המתארים את חייהם של אנשי הצפון, הנוף הסובב אותם וכלי הנגינה היפני SHAMISEN האופייני לאזור זה. המופע זכה בפרס אומנותי ביפן

כחלק מסופי השבוע המוסיקליים קולינריים, המתקיימים במלון פסטורל, ייערך סוף שבוע יפני "הקסם והחידה" – מסע אל עולם הקסם היפני בתרבות, באומנות, במחול, מנהגים, טקסים, מוסיקה ומטעמי המטבח היפני המסורתי.

בין האירועים: ארוחת ערב יפנית מסורתית בניצוחם של שף מלון פסטורל אילן שליידר ושף מסעדת "שיזן יפאס בר" קולין גילון, בין המנות שיוגשו: סאקי, מיקס דגי ים ברוטב חלב קוקוס, דים סם צמחוני, טוף בטיריאקי, מנות סושי לסוגיו, ועוד.
עוד בסוף השבוע: יצירה ומופע אור קולי של הצלם הגיאוגרפי טל גליק על יפן.

היפנולוגית דניאל צורי-פיין תופיע במחול יפני TSUGARU ODORI – ריקודי פולקלור מצפונה של יפן המתארים את חייהם של אנשי הצפון, הנוף הסובב אותם וכלי הנגינה היפני SHAMISEN האופייני לאזור זה. המופע זכה בפרס אומנותי ביפן.

פרופ' צביקה סרפר ירצה על התיאטרון היפני הקלאסי – הרצאה הכוללת הדגמות חיות של קטעי משחק, שירה וריקוד יפני. פרופ' אייל בן ארי ירצה על "משפחה, חינוך ומסורת ביפן", ניסים דיין על הקולנוע היפני, פרופ' יעקב רז על "יפן – אסטטיקה של ניגודים".
אילת אידלברג ורז שרבליס מציגים ומספרים, בליווי צילומים, על מעגל החיים בין שתי התרבויות מלידה ועד מוות "בין יפן לפפואה" – "נערה בקימונו" ו"לוחם פפואני".

קטעים מוסיקליים מתוך מאדאם בטרפליי בהנחיית יוסי שיפמן המלחין האיטלקי פוצ'יני נדלק מסיפורה של גיישה צעירה, לאריסה טטויב בתפקיד צ'ו צ'ו סאן (בטרפליי), יוליה פלקחין בתפקיד סוזוקי, אנדרי טריפונוב בתפקיד שארפלס, יותם כהן בתפקיד פינקרטון. פסנתרנית: לנה גרשוני.

יתקיימו גם סדנאות יוגה ,בישול יפני ועוד.

הארוחות מלוות ביין מ"יקב הרי גליל".

מחיר לזוג על בסיס חצי פנסיון: 1,250 ₪ ללילה, כולל כל האירועים

מלון פסטורל כפר בלום
טל. 04-6836611
www.kfarblum-hotel.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר