הרץ רנט א קאר: איטליה, ספרד וארה"ב צפויות להיות יעדים חמים בקיץ הקרוב

מגמה נוספת היא השימוש ב-GPS נייד ונייח, המותקן ברכבי החברה. כך, הישראלי משנה את מסלולי הנהיגה ומוותר כמעט לחלוטין על האוטוסטרדות לטובת נהיגה בנופים מקומיים. סוג הרכב להשכרה הנפוץ במדינות אלו הוא הרכב המשפחתי הקטן והידני (והזול ביותר)

חברת הרץ רנט א קאר מעריכה כי היעדים המועדפים על הישראלים השנה הם איטליה, ספרד וארה"ב.

מגמה נוספת היא השימוש ב-GPS נייד ונייח, המותקן ברכבי החברה. כך, הישראלי משנה את מסלולי הנהיגה ומוותר כמעט לחלוטין על האוטוסטרדות לטובת נהיגה בנופים מקומיים. סוג הרכב להשכרה הנפוץ במדינות אלו הוא הרכב המשפחתי הקטן והידני (והזול ביותר).

בין הדגמים הפופולריים ביותר: פורד פוקוס ואופל אסטרה. בארה"ב – השברולט קובלט והשברולט קווליאר. בארה"ב ניתן כיום לשכור את ה"פורד אקספדישן" (רכב עם 8 מקומות ושפע מקום למטען).

הגידול השנה בהיקף עסקאות ההשכרה בחו"ל צפוי לעמוד על כ- 12% בהשוואה לקיץ אשתקד, עם ממוצע של 8 ימי השכרה. מרבית העסקאות יהיו לרכבים משפחתיים, שכן מדובר בעונת תיירות המאופיינת ביציאתן של משפחות לחופשה.

הרץ מציעה לקראת הקיץ מחירים לאיטליה: 245 יורו לפורד פוקוס לשבוע. שדרוגים מובטחים בהולנד: מרכב בקבוצהA ל-B, B ל-C ו- C ל-D. מבצעים נוספים במרכז ההזמנות.

טיפים כדי שהטיול עם הרכב השכור יצליח:
• הרכב צריך להתאים לאלו ששוכרים אותו (משפחה, זוג, נסיעה מחוף לחוף) וכד'. ואסור להתפתות למחירים זולים על רכבים שלא מתאימים. בסופו של דבר הרווח הקטן יכול להרוס את הטיול.
• מעוניינים ברכב לליולי אוגוסט? אתם לא היחידים. יש מספר מועדים עם ביקוש גבוה. כמו שאתם מתכננים את הנסיעה מראש ואת הזמנת כרטיסי הטיסה, הזמינו גם את הרכב מראש.
• חשוב לא לאחר בהחזרת הרכב. בחלק מחברות ההשכרה, איחור מעל לשעה עלול לגרור תשלום עבור יום נוסף.
– קיבלתם את הרכב? מזל טוב. עכשיו עברו על הליקויים החיצוניים (שריטה, מעיכה וכו'), במידה ויש – הקפידו שיהיו רשומים בחוזה. כך, כשתחזירו את הרכב ייבדקו רק ליקויים חדשים, ולא "יגלגלו" עליכם ליקויים קודמים.
• בדקו האם מחייבים אתכם על קילומטרז' גבוה. לא הייתם רוצים שהטיול שלכם יוגבל.
• כששוכרים רכב, חשוב לשכור מחברה מוכרת ובעלת מוניטין. כך במידה ותהיה תקלה, ניתן לקבל רכב חלופי.


מרכז ההזמנות של HERTZ, טל. 1-700-507-555

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר