השבוע: בשורות חדשות בתחום הפירות והירקות בתערוכת פרש אגרומשוב 2018

אבטיח פרסטיג' של זרעים גדרה-סינג'נטה - אבטיח מיני אישי, איכותי וטעים, בלי גרעינים. 4 ק"ג לעומת 9-10 ק"ג אבטיח רגיל
כרובית עם ראש סגול, אבטיח מיני אישי של זרעים גדרה – סינג'נטה, ועגבניות ירוקות ומצולעות של חברות אדמה ונירים

תערוכת Fresh AgroMashov 2018 (פרש אגרומשוב) הבינלאומית, ביוזמת קבוצת "משוב", מתקיימת זו השנה ה- 28 ברציפות, ותפגיש בין מגדלי תוצרת חקלאית טרייה לבין קניינים, סיטונאים, יצואנים ויבואנים של שיווק תוצרת חקלאית טרייה ומשווקים מהארץ ומחו"ל. אלפי משתתפים צפויים לפקוד את הכנסים והתערוכה השנה – 26 ו-27 ליוני 2018 , בביתן 1, גני התערוכה תל אביב.

חברת זרעים גדרה-סינג'נטה הינה אחת מהחברות הוותיקות והמובילות בענף זרעי הירקות בארץ ובעולם. החברה דוגלת בחדשנות, ופועלת כדי לספק לקהל החקלאים גנטיקה איכותית ומתקדמת שנותנת מענה לצרכי שוק משתנים, לצד שירות אישי וידע מקצועי. בתערוכת פרש אגרומשוב 2018 תציג זרעים גדרה- סינג'נטה את הפיתוחים הבאים: כרובית עם ראש סגול – הצורה, המרקם והטעם זהים לכרובית המוכרת, אך הצבע הסגול מקנה לה מראה מיוחד והופך אותה לגימיק כדי להפתיע את האורחים. הכרובית הסגולה נמצאת כבר בשווקים, בעיקר בשווקי נישה, כמו שוק האיכרים בנמל וכו'. אבטיח פרסטיג' – אבטיח מיני אישי, איכותי וטעים, בלי גרעינים, במשקל של 4 קילוגרם (לעומת 9-10 ק"ג ששוקל אבטיח רגיל). מתוק מאוד וצבעו אדום עז. אחד מיתרונותיו הם חיי מדף ארוכים במיוחד. מדובר בזן חדש אשר עדיין לא נמצא בשווקים.

חברות “נירית זרעים” ו”אדמה מכתשים” יציגו בתערוכה את הפיתוחים הבאים: עגבניית פדרו Green Beefעגבניית בוטיק פרי פיתוח ישראלי. טעמה מורכב משילוב של מתיקות עשירה וחמיצות עדינה, ועל אף מתיקותה היחסית, טעמה מאוזן ומורכב ואפילו טיפה מעושן. העגבנייה קיבלה את שמה בשל גודלה וצבעה – הפרי מבשיל מבפנים החוצה ומקבל צבע פנימי אדום מהגוני כהה, תוך שמירה על גוון ירקרק בחלק החיצוני כאשר העגבנייה בשלה. חלקה הפנימי עשיר בגוונים של ורוד עמוק ואדום רטוב. היא פירותית, בשרנית, ומכילה מעט מאוד מיץ (מה שמאפשר לפרוס ממנה פרוסות דקיקות בלי שתתפרק). עגבנית פדרו  Green Beefטעימה טרייה או צרובה קלות, ומתאימה לשילוב בשיפודים ולצד בשרים צלויים. מבחינת תזונתית העגבנייה עשירה במיוחד בוויטמינים ומינרלים. הזן יגיע בקרוב לחלק מהסופרמרקטים של שופרסל.

עגבניית גסטון מסוג 'מרמנד' – עגבניית מרמנד הגיעה לארץ מצרפת בתחילת המאה ה- 20, והפכה בזמנו לגידול פופולרי מאוד. העגבנייה גדולה, אדומה, מצולעת קלות בצורת גלובוס, 'בטעם של פעם' ומתאימה מאוד לאקלים הישראלי החם. עגבניית גסטון היא פיתוח חדש של חברת נירית זרעים וחברת אדמה, מצטיינת בשילוב של מליחות עם חמיצות עדינה ורמז למתיקות. זו עגבניית טעם השייכת לתזונה הים-תיכונית הבריאה. עשירה בנוגדני חמצון, כמות ליקופן גבוהה, מקור טוב לוויטמין A B ו-C , ועשירה בסידן וברזל. היא בעלת בשר מוצק ומתאימה לסלט ישראלי, מתאימה לחיתוך פרוסות בהמבורגרים או כריכים, לבישול (טובה לרטבים בשל מיעוט הזרעים) ולצלייה על הגריל. הזן ישווק בקרוב בחלק מהסופרמרקטים של שופרסל.

הביקור בתערוכה וההשתתפות בכנסים במסגרת בתשלום. פרטים והרשמה באתר

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר