התאחדות מלונות טבריה השתתפה ב- ITB, יריד התיירות שהתקיים בברלין

השתתפות ביריד היא חלק מתוכנית שיווק של פרויקט גו-גלילי לעידוד התיירות הנכנסת לטבריה וסובב כינרת

התאחדות מלונות טבריה השתתפה ב- ITB, יריד התיירות שהתקיים בברלין. ההשתתפות ביריד הינה חלק מתוכנית שיווק רחבת היקף של פרויקט גו-גלילי לעידוד התיירות הנכנסת לטבריה וסובב כינרת.
בתמונה מימין לשמאל: לימור פרטל-ללוש, מנכ"לית התאחדות מלונות טבריה ודליה בודינגר מהרשות לפיתוח הגליל
בנוסף לביתן של טבריה שהוקם ביריד ומשך אליו סוכני נסיעות רבים מרחבי העולם, דאגו נציגי ההתאחדות- אבי זנדברג, יו"ר, ולימור פרטל – ללוש, מנכ"לית ההתאחדות, לקיים פגישות רבות גם עם סוכני נסיעות חדשים שטרם עשו עסקים מול טבריה והגליל. כחלק מתוכנית השיווק, הופצו במהלך היריד חוברות תדמיתיות המפרטות את כלל האטרקציות התיירותיות שעמק הירדן, טבריה, הגליל והגולן כולו מציעים, וכן הוצג סרט תדמית על הגליל.

אבי זנדברג , יו"ר התאחדות מלונות טבריה אומר: "במהלך המפגש עם סוכני הנסיעות הזרים הוצגו האפשרויות התיירותיות של טבריה על כל היבטיה ההיסטוריים והדתיים תוך התייחסות נרחבת לשלל האטרקציות שיש לעיר להציע: מלונות מפוארים, ספא, תרבות, חיי לילה, פנאי, סיורים באזור סובב כינרת ועוד. בנוסף, הסוכנים הוזמנו להגיע לכנס 'גו גלילי' שיתקיים בחודש ספטמבר באזור הצפון. ההשתתפות ביריד התיירות בברלין הייתה מוצלחת ואפקטיבית מאוד ואנו נמשיך לקחת בו חלק גם בשנים הבאות".

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר