וילה מלצ'ט במושבה מגדל נפתחה לציבור הרחב

וילה מלצ'ט מזמינה את הקהל הרחב להתנסות בחוויה היסטורית מעצימה ומקיימת סיורי ערב לאור השקיעה וסיורים יומיים בסופי שבוע. כמו כן, כל סיור כולל הרצאה מרתקת על משפחת מונד (הברונים מלצ'ט הראשון השני השלישי והרביעי) באולם מיוחד המעוצב לפי רוח התקופה

לחופיה הירוקים של הכנרת,במושבה הוותיקה מגדל, ניצבת לה הווילה של הלורד מלצ'ט כבר למעלה משמונה עשורים, ומגוללת את סיפור ההתיישבות היהודית בגליל.

הווילה נבנתה בשלהי שנות העשרים של המאה הקודמת ע"י סר אלפרד מונד, שלימים הפך ללורד מלצ'ט, ועתה היא פותחת את שעריה לסיורים היסטוריים ואירועים פרטיים ומיוחדים באחוזה.

וילה מלצ'ט מזמינה את הקהל הרחב להתנסות בחוויה היסטורית מעצימה ומקיימת סיורי ערב לאור השקיעה וסיורים יומיים בסופי שבוע. כמו כן, כל סיור כולל הרצאה מרתקת על משפחת מונד (הברונים מלצ'ט הראשון השני השלישי והרביעי) באולם מיוחד המעוצב לפי רוח התקופה.

להעצמת החוויה תורמים הפריטים ההיסטוריים מבית משפחת מונד המעטרים את חדרי הווילה והסמל המשפחתי שמוצג בכניסה לבניין. לצמאים ולרעבים ניצב בר משקאות, אותו מפעילות שלוש עלמות חן, לבושות בסגנון שנות העשרים, לצלילי מוסיקה משנות העשרים העליזות של המאה הקודמת.

מחיר הסיור כולל ההרצאה על משפחת מונד: 25 שקלים לאדם.

את הסיורים באחוזה יש לתאם מראש בטלפון: 04-6716205.
הסיור מותנה בכמות מינימום של שמונה משתתפים.


2 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר