חברת התיירות גוליבר טסה בשמי הארץ

גוליבר העלתה באתר האינטרנט של החברה מנוע חיפוש טיסות לאילת; החברה צופה כי 12 אלף נוסעים יזמינו באמצעותו כרטיסי טיסה במהלך הקיץ הקרוב

חברת התיירות גוליבר, המפעילה אתר אינטרנט לרכישת מוצרי תיירות, שכתובתו: www.gulliver.co.il, העלתה באתר האינטרנט של החברה, מדור טיסות פנים. המדור מאפשר חיפוש אודות זמני ומחירי טיסות ארקיע וישראייר בישראל (מתל אביב ומחיפה – לאילת וחזרה), ומציג את נתוני הטיסות בזמן אמת.

המדור החדש מאפשר חיפוש טיסות בעזרת מנוע חיפוש פשוט וידידותי, ראשון מסוגו בישראל.
דף התוצאות מכיל את כל הטיסות היומיות אל היעד, ומאפשר את בחירת הטיסה הרצויה בקלות. בעת ביצוע ההזמנה האינטרנטית, ההזמנה מועברת למערכת של ארקיע או ישראייר, שקולטת את ההזמנה מיידית.

לדברי צביקה קרפל, מנכ"ל גוליבר, מדור טיסות הפנים מחובר ישירות לחברות התעופה בישראל, ומציג באופן המעודכן ביותר את מספר המקומות בטיסות. "לקוח שמעוניין להזמין טיסה בארץ, יכול להיכנס לאתר גוליבר, ולקבל בלחיצת כפתור, את כל האפשרויות העומדות בפניו. בנוסף, אנו מציעים מחירי טיסות מוזלים המוצעים בלעדית באתר גוליבר".

קרפל מוסיף שבגוליבר מעריכים כי 12 אלף נוסעים צפויים להזמין טיסות במהלך הקיץ הקרוב באמצעות מדור הטיסות החדש. "מדור טיסות הפנים מתווסף לאפשרויות הרבות המוצעות במסגרת מדור תיירות הפנים בחברה. בעזרת הוספת מדור הטיסות לאתר, גוליבר מאפשרת לצרכן הישראלי להיכנס לאתר אחד ענק, ולקבל בו את כל המידע הדרוש לתכנון נכון של נופש ישראלי".

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר