חדש באינטרנט: TripCart – אתר מידע מקיף לתכנון טיולים לארה"ב בשיתוף פעולה עם "סיגנל טורס"

באתר ניתן להיעזר במנועי חיפוש לבחירת יעדים, מסלולי נסיעה ברכב או במטוס, אטרקציות, פעילויות ונקודות עניין ברחבי ארה"ב. כמו כן ניתן לתכנן מסלול ולבנות לוח זמנים למהלך הטיול

אתר אינטרנט חדש מאפשר לגולשים לבנות ולתכנן מסלולי טיולים באופן היעיל ביותר ברחבי ארה"ב www.tripcart.com.

ייחודו של האתר בהיותו מבוסס על ידע של מטיילים למען מטיילים. האתר נבנה על רשמים של עשרות כותבים אמריקאים אשר מתמחים בתחומי עניין מגוונים וחוו באופן אישי את היעדים, האתרים, המקומות וההמלצות המופיעים באתר. כמו כן, באתר קיימת רשימה של 5,000 אטרקציות ברחבי ארה"ב, כגון: פארקים, פארקי שעשועים, שמורות טבע, מוזיאונים, אתרים היסטוריים ומרכזי קניות – לראשונה, תחת קורת גג אחת באינטרנט.

באתר ניתן להיעזר במנועי חיפוש לבחירת יעדים, מסלולי נסיעה ברכב או במטוס, אטרקציות, פעילויות ונקודות עניין ברחבי ארה"ב. כמו כן ניתן לתכנן מסלול ולבנות לוח זמנים למהלך הטיול.
האתר מספק לכל גולש המעוניין מפות ומדריך ארה"ב ללא תשלום.

אנשי עסקים, שעומדים לרשותם מספר ימים חופשיים לאחר פגישות, יוכלו לקבל מענה אופטימלי לאיתור אטרקציות הנמצאות ברדיוס הקרוב למקום בו הם שוהים, ולנצל את הזמן החופשי לטובתם.

אתר TripCart בחר בחברת הנסיעות "סיגנל טורס" כספקית המוצרים התיירותיים לגולשי האתר – מייעוץ בכל תחום הקשור לנסיעות פרטיות ועסקיות לארה"ב ועד הזמנת טיסות, שרותי קרקע, השכרות רכב, הפלגות ועוד.

"סיגנל טורס" מתמחה במתן שירותי תיירות למגזר העסקי והפרטי ומפעילה 15 סניפים ברחבי הארץ. 150 סוכני נסיעות מיומנים עומדים לרשות הלקוחות ושלוחה מיוחדת של החברה בנמל התעופה נותנת מענה למקרי חירום 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע.
סיגנל טורס שותפה ברשת "גלובלסטאר העולמית", חברה ביאט"א ובהתאחדות סוכני הנסיעות.

www.tripcart.com
www.signaltours.com









כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר