חדש בארמון 'הרודס ויטאליס' באילת: חמישה ימים של סדנאות כושר וטיפולים לנשים בגילאי 50+

הסדנאות לנשים בגילאי 50+ כוללות אימונים, הרצאות, תרגילי כושר, מסאז'ים, וטיפולי יופי. הסדנא נועדה לפתח מודעות עצמית וביטחון אצל אותן נשים כשהמטרה הסופית היא השגת חיים בריאים ומאושרים ע"י נקיטה בדרך חדשה

ג'נט איגרא, בת 61, נציגת ישראל בתחרות IRONMAN בשנים האחרונות אשר זכתה במקום השלישי בעולם לפני כשנתיים, במקום השני בשנה שעברה ובמקום הרביעי השנה; החלה להעביר סדנאות כושר וטיפולים לנשים בנות 50 + בארמון הבוטיק והספא הרודס ויטאליס באילת.

ג'ז'נט, הנשואה לאדריכל והיזם יואב איגרא אשר תכנן והקים את ארמונות הרודס באילת, פיתחה בעצמה את תכניות הספא הבריאות והספורט של הרודס ויטאליס המוקדש כולו לפינוק ובריאות.
הסדנאות לנשים בגילאי 50+ כוללות אימונים, הרצאות, תרגילי כושר, מסאז'ים, וטיפולי יופי. הסדנא נועדה לפתח מודעות עצמית וביטחון אצל אותן נשים כשהמטרה הסופית היא השגת חיים בריאים ומאושרים ע"י נקיטה בדרך חדשה.
הסדנא נמשכת חמישה ימים והיא כוללת לינה בארמון הויטליס עם מבט לים או לבריכה.

תכנית הסדנא ליום טיפוסי: הליכת בוקר או רכיבה על אופניים במטעי הדקלים והלגונה, ארוחת בוקר, כדור כושר או ספינינג או שיעור פילאטיס, פעילות ספורט במים, ויטאליס ספא – הידרו מסאז' או מפלים, מנוחת צהריים, הרצאה – זן ואומנות הלחימה/תזונה/פילוסופיה של הגוף, שיעור יוגה או מדיטציה, מסאז', פעילות חברתית בערב.

בסיום הסדנא תיבנה תכנית אישית לכל מתאמנת שתכלול הליכה/ריצה, רכיבה על אופניים, שחיה או שמירה על המשקל, אשר תוכל להמשיך בה גם בביתה.

ארמון הויטאליס הוא "מלון בוטיק ספא" (Spa Collection), מותג שפותח ע"י חברת 'שרתון' העולמית, הכולל רק כ-30 בתי מלון בעולם. מטרתו של ספא הויטאליס הינה לייחד את הקומפלקס למבקרים הרוצים להירגע, לחוות חוויה של פינוק מושלם ברמה הבינלאומית היוקרתית ביותר המוצעת כיום.

ספא הויטאליס מתמחה בהענקת טיפולי בריאות, טיפולי כושר במוצרי הספא האיכותיים ביותר ללקוח: הארמון משלב ליין טיפולים שהינו ייחודי רק לו, כאשר חברת המוצרים היוקרתית 'יונקה' מפריס היא המספקת את תכשירי הספא לטיפולים אלה באופן בלעדי.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר