חדש בגוליבר: חבילות נופש לאילת משולבות טיסה

ניתן לערוך חיפוש במדור על פי תאריך יציאה, רמת מלון, מלון מסוים, מספר לילות ומחיר מבוקש. תוצאות חיפוש כלליות יותר, פורסות בפני הגולש את המלונות לפי רמת המלון (שלושה, ארבעה או חמישה כוכבים) מהזול ליקר בכל קטגוריה

חברת התיירות גוליבר, המפעילה אתר אינטרנט לרכישת מוצרי תיירות שכתובתו www.gulliver.co.il, העלתה מדור חדש המאפשר הזמנה של מגוון חבילות נופש לאילת, הכוללות טיסות מת"א (שדה דב ובן גוריון) ומחיפה, לינה בבתי מלון ברמות שונות וטיסה חזרה.

ניתן לערוך חיפוש במדור על פי תאריך יציאה, רמת מלון, מלון מסוים, מספר לילות ומחיר מבוקש. תוצאות חיפוש כלליות יותר, פורסות בפני הגולש את המלונות לפי רמת המלון (שלושה, ארבעה או חמישה כוכבים) מהזול ליקר בכל קטגוריה.

המדור מחובר ישירות לבסיס הנתונים של חברות התעופה (ארקיע וישראייר) ומאפשרות הזמנה אינטרנטית מלאה בזמן אמיתי. ההזמנה האינטרנטית מועברת למערכת של הספק הרלוונטי, שקולטת את ההזמנה מיידית.

כתובת המדור:
http://www.gulliver.co.il/DomPackages/Content/Results.aspx?IC=1


דוגמאות לחבילות נופש:
טסים למלון אמבסדור
טיסה ב– 18 במרץ מבן גוריון, ו – 3 לילות במלון אמבסדור אילת, על בסיס לינה וארוחת בוקר, כולל טיסה חזרה לבן גוריון.
862 ₪ לאדם בחדר זוגי.

טסים למלון מרינה קלאב
טיסה ב– 12 באפריל מבן גוריון ו– 2 לילות במלון מרינה קלאב אילת, על בסיס חצי פנסיון. כולל טיסת חזרה לבן גוריון.
900 ₪ לאדם בחדר זוגי.


אתר גוליבר משמש כמשרד נסיעות מקוון מלא ומיועד לקהל הרחב בישראל. האתר מאפשר לבצע הזמנה מקוונת של טיסות סדירות וטיסות שכר, חבילות והפלגות נופש, חבילות ערים, טיולים מאורגנים, בתי מלון בחו"ל, רכב שכור, ביטוח נסיעות, חבילות סקי, חבילות נופש ובתי מלון בישראל. האתר מגובה במרכז הזמנות טלפוני ארצי. מאחורי אתר האינטרנט של גוליבר עומד מערך טכנולוגי עשיר, מבוסס מסדי נתונים, המקושר ישירות באונליין לספקי התיירות המובילים בישראל ובעולם. כל המידע והמחירים של ספקי התיירות מרוכזים באופן מקוון במסד הנתונים המרכזי של החברה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר