חודש תבלינים ועשבי תיבול במלון ספא שיזן בהרצליה פיתוח

לרגל החורף מציג מלון הספא שיזן על חוף ימה של הרצליה פיתוח, את סדרת SPICY WEEK ומציע במהלך חודש דצמבר טיפולים חוויתיים על טהרת תבלינים ועשבי תיבול – טיפולי גוף עם עשבי תיבול ותבלינים המשלבים בין חוכמת הרפואה מהמזרח ונופש במלון הבוטיק שעוצב גם כן בהשראת המזרח הרחוק

לרגל החורף  מציג מלון הספא שיזן על חוף ימה של הרצליה פיתוח, את סדרת SPICY WEEK ומציע במהלך חודש דצמבר טיפולים חוויתיים על טהרת תבלינים ועשבי תיבול – טיפולי גוף עם עשבי תיבול ותבלינים המשלבים בין חוכמת הרפואה מהמזרח ונופש במלון הבוטיק שעוצב גם כן בהשראת המזרח הרחוק .

בימים א'-ה' תוצע חבילה הכוללת אירוח זוגי במלון שיזן וארבעה טיפולים מבוססים על תבלינים, עשבי תיבול וצמחי מרפא כדוגמת קוקוס, קינמון, כוסמת, חרדל, לואיזה, מנטה, מרווה, קמומיל, אגוזים ושקדים .

בנוסף ללינה בחדרים המעוצבים יוכלו בני הזוג ליהנות מארבעה טיפולים (שניים לכל אחד) מהצוות המקצועי של הספא:
טיפול Thai Herbal Bags  – מאפשר לשחרר את זרימת האנרגיה בגוף, לאזן את מערכת השרירים ולחזק מערכת החיסון. 75 דקות טיפול לכל אחד מבני הזוג.
טיפול פינוק מחמם בתבלינים – טיפול ייחודי המתבצע בסוויטת טיפולים מיוחדת, אשר משלב פילינג בתערובת של מלח ים, גרגירי חרדל וציפורן כתוש, אמבט תמציות קינמון ולבנדר ממריץ ומחמם, ולסיום עיסוי שמנים מתובלים בתמצית ילנג ילנג , לכל הגוף, לתחושת התרגעות והזנת עור יבש. 90 דקות טיפול לכל אחד מבני הזוג.

מחיר חבילת SPICY WEEK: 
2,670 ₪ לזוג ללילה (לינה וארוחת בוקר + 4 טיפולים), תקף במהלך כל חודש דצמבר בימים א-ה.

להזמנות: טל. 09-9520808 או *5411

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר