חוות הבריאות מצפה הימים זכתה בתואר עולמי לשמירה על איכות הסביבה וכבוד לטבע

השופטים ציינו לשבח את תרומת מצפה הימים לחיסכון באנרגיה, הפחתה בצריכת המים, שמירה על משאבי הטבע ושימוש במוצרים אורגניים. עוד ציינו השופטים, כי הפרס הראשון מוענק למצפה הימים על הדבקות במשימה, המחויבות והפעילות המקורית לטובת איכות הסביבה ואי זיהום הטבע

"הדבקות במשימת השמירה על כדור הארץ, המחויבות לחיסכון באנרגיה, הפחתה בצריכת המים ושמירה על הטבע, הם שהביאו אותנו להעניק את הפרס לחוות הבריאות מצפה הימים בישראל".
כך כתבו נציגי הארגון הבינלאומי של מלונות ומסעדות יוקרה "רלה שאטו", בתעודת שהוענקה לחוות הבריאות מצפה הימים על הזכייה במקום הראשון בתחרות הבינלאומית למלונות ואתרים של הרשת, בשמירה על איכות הסביבה והכבוד לטבע-לשנת 2008.
מצפה הימים נבחרה מתוך 300 מלונות הרשת שהשתתפו בתחרות החמישית במספר.

השופטים ציינו לשבח את תרומת מצפה הימים לחיסכון באנרגיה, הפחתה בצריכת המים, שמירה על משאבי הטבע ושימוש במוצרים אורגניים.
עוד ציינו השופטים, כי הפרס הראשון מוענק למצפה הימים על הדבקות במשימה, המחויבות והפעילות המקורית לטובת איכות הסביבה ואי זיהום הטבע.

יאיר שלו, מנכ"ל חוות הבריאות מצפה הימים, אומר: "הזכייה בפרס היוקרתי של רשת "רלה-שאטו", הינה הוכחה לכך שיש וניתן לשמור ולטפח את אוצרות הטבע שלנו ואנו גאים להיות המלון שמניף דגל זה שנים רבות, ושמחים שנושא השמירה על כדור הארץ זוכה לאחרונה להדים רבים בכל העולם. כיאה למקום המשדר אורח חיים בריא המבוסס על המזון האורגני שמיוצר בחוות המלון, אנו מחויבים להקפיד על קווי היסוד להשגת מטרה נעלה זו, למרות שמבחינה כלכלית עלות קיומו של משק אורגני גבוהה יותר מאשר משק רגיל".

בחוות הבריאות יש 98 חדרים, מיני סוויטות וסוויטות, מסעדה צמחונית ומסעדה בשרית – מוסקט, בוסתנים וגינות המטופחים בדרכים אורגניות והמשתרעים על פני 150 דונם. כמו כן יש דיר, רפת, לול, מחלבה, מאפיה ועוד.

מצפה הימים התקבלה לרשת "רלה שאטו" לפני שמונה שנים לאחר מבחנים מדוקדקים שנמשכו שנתיים.
"רלה שאטו" הינו ארגון בינלאומי אשר אמנתו מתבססת על ערכים של תרבות החיים הצרפתית, וחברים בו בתי מלון קטנים ומשפחתיים ומסעדות גורמה הממוקמים במבנים ואזורים מיוחדים באירופה ובעולם, חלקן טירות וארמונות המשלבים אווירה, קסם, שירות אישי ומטבח ברמה גבוהה. האירוח במלונות "רלה שאטו" הינו החלק בתיירות המאופיין בחיפוש אירוח בסגנון מלונות קטנים עם אופי ייחודי לאזור ויחס אישי של הנהלה וצוות עובדים, ובקריטריונים מוקפדים אלו נבחרים החברים בארגון.
ארגון "רלה שאטו" מוציא מדי שנה מדריך מפואר ב- 1.2 מיליון עותקים בארבע שפות, המופץ גם באינטרנט.

www.mizpe-hayamim.com

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר