חוות תקוע מתגייסת לקידום חודש המודעות לסרטן השד

מגוון פטריות המשווקות ע"י חוות תקוע הוכחו על פי החברה כאנטי- סרטניות, מפחיתות תופעות לוואי הנגרמות מטיפולים ומשפרות את יעילותם. חלק מהכנסות ממכירת פטריות יתרמו לאגודה למלחמה בסרטן

סרטן השד היא המחלה הממארת השכיחה ביותר בעולם המערבי ובישראל בכלל. מדי שנה מאובחנות בישראל כ- 4,000 נשים: אחת מכל שמונה נשים ישראליות, עלולה לחלות בסרטן השד.
חודש אוקטובר מוקדש בכל העולם וגם בישראל כחודש המודעות לסרטן השד להגברת המודעות למחלה ולאבחון המוקדם.

חוות תקוע, המשווקת פטריות וירקות מיוחדים מתגייסת לקידום המלחמה בסרטן השד. במהלך חודש אוקטובר תתרום חוות תקוע מרווחי מכירת הפטריות אותן היא משווקת. המוצרים יסומנו בסרט ורוד המזוהה עם חודש המודעות.

מה הקשר בין פטריות וסרטן השד?
מחקרים רבים מאששים כי פטריות מאכל (מסוגים מסוימים) בעלות יכולות אנטי-סרטניות התורמות למניעת מחלת הסרטן, מעכבות את התפתחות התאים הסרטניים ואף מקלות את ההתמודדות עם המחלה.

לפניכם מידע על שתי פטריות לדוגמה:
שי-טאקי
פטריות השי- טאקי מכילות מולקולת סוכר בשם לנטינן אשר ידועה כמחזקת את מערכת החיסון ומונעת את גדילת התא הסרטני והתפשטותו בגוף.
במבחני מעבדה, פטריית שי-טאקי הוכחה כמגדילה את פעילות המקרופאג'ים, אותם תאים הבולעניים של מערכת החיסון אשר בולעים וירוסים, חיידקים ומזיקים אחרים כמו תאים סרטניים, בעשרות אחוזים.
ברפואה המסורתית ידועה הפטרייה כמונעת זיהומים ומסייעת בהורדת כולסטרול.
בנוסף, פטריית השי- טאקי מכילה ברזל, ויטמינים, מינרלים, סיבים תזונתיים, ומהווה מקור מצוין לחלבון.

מאי-טאקי
פטריות הנמצאות בשימוש מאות שנים במזרח הרחוק ובמיוחד ביפן ובסין.
במחקרים נמצא כי אכילת פטריות מאי-טאקי שיפרה את יעילות טיפולי הכימותרפיה, הפחיתה את תופעות הלוואי ושיפרה באופן משמעותי את ההתמודדות במחלה בסוגי סרטן רבים ובהם סרטן השד, סרטן המעי הגס, סרטן ריאות, סרטן הכבד ועוד.
את הפעילות הרפואית האנטי-סרטנית של הפטריות מייחסים לרכיבים מסוג בטא-גלוקן.
ברפואה המסורתית צריכת פטריות מאי- טאקי ידועה כמסייעת להורדת כולסטרול, וויסות לחץ דם, המרצת המערכת החיסונית, הפחתת משקל והתמודדות עם הסוכרת.
.בנוסף, פטריות המאי- טאקי עשירות במינראלים, ויטמינים, סיבים תזונתיים וחומצות אמינו.

חוות תקוע הכריזה על השנת 2013 כשנת הבריאות, במהלכה יודגשו יתרונותיהם הבריאותיים הרבים של מוצרי החווה ותקודם המודעות לתזונה נכונה ואורח חיים בריא.
את פטריות חוות תקוע ניתן למצוא בכל רשתות השיווק, החנויות הפרטיות והשווקים הפתוחים ברחבי הארץ.
לפרטים נוספים, מחקרים מאמרים בנושא בריאות ומתכונים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר