חידוש בעולם היאכטות המפוארות: מספנת סאנסיקר הבריטית עוברת לבניית יאכטות מאלומיניום

המחלקה העוסקת בניית הספינה החדשה תספק שירות משולב ומלא של עיצוב, בנייה וניהול פרויקט. כל מודל יהיה ייחודי באופן מוחלט, מותאם לדרישות הלקוח הספציפי ויבנה בהתאמה לסוג ואזור השימוש

לאחר תקופת פיתוח מתמשכת חשפה מספנת סאנסיקר האנגלית את פרויקט "זאוס" (שם קוד), שהינו מעבר לבניית יאכטות מפוארות מאלומיניום – פיתוח שיאפשר לחברה לבנות כלי שיט בגודל של יותר מ-52 מטר.

בעקבות פניות מלקוחות שדרשו יאכטות גדולות ומפוארות, יוצרה סדרה של יאכטות מאלומיניום בעיצובים חדשים. הביקוש ליאכטות גדולות יותר ובעלות עיצובים פנימיים אישיים יותר, בשילוב עם מוניטין סאנסיקר שאין לו מתחרים בתחום העיצוב ורמות הביצוע הגבוהות – הפכו את הצעד לטבעי מאוד עבור החברה.

רועי קליימן, מנכ"ל סטרים יאכטות, נציגת סאנסיקר בישראל, אומר: "זוהי תקופה מאוד מרגשת עבור החברה. לסאנסיקר יש ניסיון של שנים  בבניית היאכטות המוטוריות באיכות הגבוהה ביותר, ואני בטוח שהמעבר לבניית ספינות גדולות יותר העשויות לפי דרישות הקונים, ימשיך להביא הצלחות נוספות. הדבר המעודד הוא שהלקוחות שלנו מבקשים מאיתנו לעשות את המהלך, והתגובות שאנו מקבלים על העיצובים הראשוניים מעודדות באופן קיצוני".

"סאנסיקר ערוכה היטב לבניית הסופר-יאכטות הללו מאלומיניום, לאחר שכבר קצרה שבחים עולמיים על טווח היאכטות שלה, אשר כולל כלי שיט יוקרתיים בגודל של עד 150 פיט/46 מטר עם עיצוב חיצוני ופנימי שהינו בר השוואה ליאכטות גדולות בהרבה", מציין קליימן.

המחלקה העוסקת בניית הספינה החדשה תספק שירות משולב ומלא של עיצוב, בנייה וניהול פרויקט. כל מודל יהיה ייחודי באופן מוחלט, מותאם לדרישות הלקוח הספציפי ויבנה בהתאמה לסוג ואזור השימוש.

סטרים יאכטות
טל. 09-9548548
www.streamyachts.com

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר