טיולי פסח עם איילה גיאוגרפית וחידוש הטיול למצרים

איילה גיאוגרפית מציעה אפשרות מחודשת להצטרף לטיול מקיף באתריה של מצרים, לאחר הפסקה ארוכה של טיולים לשם. הטיול הנו חוויה יוצאת דופן להכיר ולהתרשם מנפלאות העולם העתיק כפי שהשתמר במצרים

מצרים 8 ימים 9-16.4
איילה גיאוגרפית מציעה אפשרות מחודשת להצטרף לטיול מקיף באתריה של מצרים, לאחר הפסקה ארוכה של טיולים לשם. הטיול הנו חוויה יוצאת דופן להכיר ולהתרשם מנפלאות העולם העתיק כפי שהשתמר במצרים.
מחיר: 1550 $ (כולל ויזה) חצי פנסיון.

מרוקו טיול מיוחד, 12 ימים 11-22.4
טיול גיאוגרפי מקיף, איכותי ומיוחד, בהדרכת ד"ר יגאל סתרי וחיים בן שטרית. כולל טנג'יר וטיול ג'יפים ופרדות באטלס הגבוה , בנוסף לטיול ג'יפים בסהרה .טיול גיאוגראפי עשיר בתכני טבע, היסטוריה ותרבות האדם, כל זאת בחבל ארץ מגוון ומרתק. הטיול יזמן לנו מפגשים בלתי אמצעיים עם: תרבות האדם – בני שבטי ההרים, הברברים, האנשים הכחולים של הסהרה, רוכלים ואנשי שווקים. דייגי החוף האטלנטי עם ניחוח ערי הנמל הפורטוגזיות, בעלי המלאכה מסורתיים ,בנייה מסיבית בלבני בוץ ואדריכלות מדברית מגוננת, מבני דת, מסגדים ומדרסות מרשימים בערים האימפריאליות ועוד. המסלול – ממייצרי גיברלטר אל מרומי הרי הריף, רכסי האטלס ומרחבי מדבר סהרה, בנאות מדבר ענקיות, כפרים מבודדים אליהם נגיע באמצעות פרדות וגיפים, קניוני הטודרה ומפלי מים אדירים.
מחיר: 2165 $ (כולל ויזה) חצי פנסיון.

פורטוגל 12 ימים 1-12.5.09
ארץ לא גדולה ומרתקת מסתתרת לה בירכתי אירופה ופורטוגל שמה. בעבר – אלופת התגליות, בעלת אימפריה רחבת ידיים והיסטוריה רבת מאבקים פנימיים וחיצוניים. וכיום – ארץ של ערים עתיקות יפהפיות, כפרים ציוריים, הרים ויערות, אדריכלות מקורית, שירת פאדו ומאמץ כלכלי מואץ להדביק את אירופה.
11 יום טיול בהדרכת שאול שרגא.
מחיר: 1755 יורו חצי פנסיון.

טיולי ג'יפים בנהיגה עצמית
יוון בג'יפים 7 ימים 9-15.4
זהו מסע ג'יפים ליוון האחרת: נופי פסגות אלפיניות , יערות עד צפוניים, דרכים לאורכם של מדרונות תלולים , חציית נהרות גועשים וקניונים עמוקים. מפגשים עם תרבות ים-תיכונית אחרת ולא מתוירת. נסיים בכפרי הזגוריה וקניוני הויקוס והאיוס שבמערב המדינה- מהמקומות היפים באירופה. בהדרכת רענן חורש.
מחיר: 1040 יורו, ארוחת בוקר.

רומניה בג'יפים 11-18.4
טיול מפתיע המשלב נופים של הרי הקרפטים יחד עם מפגש מיוחד עם תושבי הכפרים. בטיול זה נכיר את "הקרביים" של החלק ההררי הכל כך ירוק והדומה לשוויץ, אך עם האוטנטיות של תושביה העניים, מושבות הצוענים ובעלי הפנסיונים הנחמדים. הטיול ממתמקד בחבל האפושני שם הג'יפים יבואו לידי "ביטוי", גן עדן לטיולי שטח ורגל וכפרים כמו מהעבר הרחוק.
מחיר: 1050 יורו, ארוחות בוקר וערב.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר