טרה ממתגת את עגלות הקפה של קופי טיים ואת רשת קפה קפה

כוסות ה-TAKE-AWAY ימותגו בנראות החדשה של המחלבה שעברה לאחרונה מיתוג מחדש. בכך מדגישה המחלבה את הבחירה של השוק המוסדי בחלב שלה המהווה גורם מכריע באיכות הקפה

במהלך חדש מציגה "מחלבת טרה" בפני הצרכנים את הבחירה של רשתות בתי קפה מובילות בחלב שלה. בכך, מאפשרת המחלבה לצרכנים להמשיך ולצרוך את החלב המצוין גם כאשר אינם שותים אותו בבית.

טרה תמתג את עגלות הקפה של קופי טיים  ואת רשת קפה קפה, וכוסות ה-TAKE-AWAY שלהן.
מיתוג הכוסות הוא חלק מההשקה המחודשת של המחלבה, הכוללת בשיפור הטעם והאריזות. מהלך זה נתמך באופן מהותי על תהליכי שיתוף ידע עם מחלבת Müller העולמית. המהלך כלל השקעה מהותית במערכי הייצור והאיכות, וכן במשאב האנושי.

על הכוסות יופיע הסלוגן החדש של המחלבה "הכל מתחיל בחלב מצוין".
דנה אבשלום, מנהלת המותג, אומרת: "חלב טרה נבחר להכנת קפה על ידי מובילי הבריסטות בישראל. מחלבת טרה עוברת תהליך של השקה מחדש שבמסגרתו אנו מציעים לצרכן אלטרנטיבות שונות אשר מוכיחות את איכות החלב והשפעתו גם על מוצרים נוספים בהם החלב הוא חומר הגלם".

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר