טרי בריא מציגה סדרת מעדנים "קסם הרימון": יוגורט, רימונים, דבש או גרנולה

המעדן הוא חגיגה תזונתית ומאפשר להנות בבת אחת מהיתרונות הבריאותיים של אכילת גרעיני הרימון: ברזל, נוגדי חמצון, חיזוק המערכת החיסונית ועוד יחד עם החלבון והסידן שביוגורט. לאלו מתווספים הסיבים התזונתיים, הויטמינים והמינרלים שבגרנולה או הדבש המסייע בחיזוק הגוף והתמודדות עם מחלות

טרי בריא, המתמחה ביצור מוצרי פירות טריים חתוכים, חונכת סדרת מעדני בריאות חדשה – "קסם הרימון", המבוססת על גרעיני רימונים. מרכיבי כל המעדנים נמכרים באריזה אחת כשהם נפרדים, כדי לשמור על טריות הפירות לאורך זמן ולמנוע את הצורך בשימוש בחומרי שימור. מוצרי קסם הרימון ישארו על המדפים עד תום יבולי הרימונים בחודש מרץ.

קסם הרימון הוא מעדן המכיל יוגורט ביו 0% שומן וגרעיני רימונים , המגיע בשתי גרסאות: בתוספת דבש טהור של מכוורת עמק חפר או בתוספת גרנולה. המעדן הוא חגיגה תזונתית ומאפשר להנות בבת אחת מהיתרונות הבריאותיים של אכילת גרעיני הרימון: ברזל, נוגדי חמצון, חיזוק המערכת החיסונית ועוד יחד עם החלבון והסידן שביוגורט. לאלו מתווספים הסיבים התזונתיים, הויטמינים והמינרלים שבגרנולה או הדבש המסייע בחיזוק הגוף והתמודדות עם מחלות.
תכולה: 270 גר'.

עם תחילת עונת הרימונים החלה טרי בריא בשיווק מוצר הדגל של החברה – גרעיני רימונים. קילוף הרימונים והפרדת הגרעינים נעשה בעזרת מיכון מתקדם שאינו פוגע במרקם של גרעין הרימון ולכן שומר על יתרונותיו התזונתיים. הייצור נעשה בטמפרטורות נמוכות המסייעות בשמירה על אורך החיים של המוצר.

מי שרוצים ליהנות מתפוח בדבש בלי לחתוך תפוחים, יוכלו לרכוש פלחי תפוחים טריים מבית "טרי בריא" באריזה של 150 גרם.


"טרי בריא", בבעלות ניב חקלאות, עוסקת ביצור ושיווק של מוצרי פירות טריים, כולל גרעיני רימון קלופים, סלט פירות, פומלה מקולפת, צבר ומנגו (בהתאם לעונות החקלאיות). החברה מגדלת בעצמה חלק מהפירות בכ-55 דונם מטעים שנמצאים בבעלותה.
מידע על מוצרי "טרי בריא" באתר: www.taribari.co.il
המוצרים בהכשר מהדרין – הרב אפרתי.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר