ישרוטל תפעיל טיסות ישרוטל סאן אקספרס מלונדון ישירות לאילת

החל מה- 14 בדצמבר תפעיל רשת מלונות ישרוטל טיסה ישירה מלוטון שליד לונדון, לאילת.

"נוכח המצב הכלכלי העולמי, והחלטתן של סיטונאיות התיירות האנגליות שהיו מביאות באופן מסורתי תיירות מאנגליה לאילת, להפסיק לחלוטין או לצמצם את פעילותן – ביקשנו למצוא דרך חדשה ויצירתית להבטחת הגעתם של תיירים מאנגליה לאילת", אומר רפי שדה, מנכ"ל מלונות ישרוטל. "הרשת, אשר תמיד מנסה להיות ראשונית ומובילה, החליטה "להרים את הכפפה" ובהמשך לפעילות דומה שזכתה להצלחה גדולה והגבירה את התיירות מצרפת במהלך השנתיים האחרונות, החלטנו לקחת על עצמנו את הסיכון ולהפעיל טיסות ישירות גם מאנגליה לאילת במהלך חלק מעונת החורף הקרובה".

ישרוטל תציע לאנגלים חבילות נופש אטרקטיביות בבתי המלון שלה באילת, הכוללות מלון וטיסה, בשיתוף  עם סאן דור נתיבי אויר בינלאומיים (חברה בת של אל על), עמה נחתם בשלב ראשון הסכם להפעלת 14 טיסות ישירות מנמל התעופה לוטון לאילת,

"יצרנו מוצר איכותי ואמין, שיאפשר לתיירים האנגלים ליהנות משירות טיסת שכר משודרג ומזמני טיסה נוחים ביציאה מאנגליה ובחזרה מחופשתם באילת", אומר שדה. "אנו מודעים לעובדה שפיחות הלירה האנגלית גרם לייקור בהוצאות החופשה של התייר האנגלי בעולם כולו. לכן החלטנו לספוג חלק גדול מההתייקרויות במחיר הטיסה והמלונות, ובכך לשמר למרות ההתייקרויות את מחירי העבר של החבילות, ולהציע חבילות נופש טובות וכדאיות במלונות ישרוטל באילת"..

טיסת "ישרוטל סאן אקספרס" תופעל במטוס סאן דור מדגם 757-200 בעל קיבולת של 207 מושבים בתקופות שיא עונת התיירות, חופשת חנוכה חג המולד, וראש השנה האזרחי, פברואר ופסח. במידת הצורך ובהתאם לביקוש, ניתן יהיה להכפיל את הקיבולת, ויופעלו מספר טיסות במקביל.
במהלך הטיסה ייהנו הנוסעים משמפניה, מזון ומשקאות משודרגים, ארוחות ילדים (המבורגר מקדונלדס מאילת), תשורות לילדים.

באילת או בעובדה יזכו האורחים לקבלת פנים מיוחדת, ויוסעו לבתי המלון של רשת מלונות ישרוטל.
לקראת חזרתם של האורחים לאנגליה ועל מנת לשפר את השירות ולהקל עליהם, יעברו אורחי ישרוטל בידוק באווירה נינוחה באחד ממלונות החברה, ועל ידי כך תיחסך מהם ההגעה המוקדמת לשדה התעופה.

טיסות "ישרוטל סאן אקספרס" המיועדות לנוסעים אשר יזמינו חופשה באחד ממלונות ישרוטל הכלולים בחבילות, תצאנה מנמל התעופה לוטון בימי שני, ותמראנה חזרה מאילת לאנגליה בימי שני לאחר 7 ימים.

על מנת להקל על האורחים ולפשט את תהליך ההזמנה יימכרו חבילות החופשה למלונות ישרוטל על ידי סיטונאים וסוכני נסיעות בלבד (לא תיעשה מכירה ישירה לציבור).

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר