כורכומול – תרכיז כורכום נוזלי להורדת כולסטרול, שיפור הזיכרון ולכאבי פרקים ושרירים

מוצר שפותח ע"י ד"ר מני רבינוביץ לשיפור הבריאות: תרכיז כורכום נוזלי המיועד להורדת כולסטרול, לשיפור הזיכרון, לכאבי פרקים ושרירים. נאמר עליו כי תורם לבריאות בזכות הכורכומין בצורה נוזלית. הוגשה עליו בקשה לפטנט

ממחקרים רבים ידוע כיום שלכורכום יש השפעות בריאותיות, אולם נראה כי אכילת התבלין כורכום אינה תורמת הרבה לגופנו, מאחר שהוא כמעט ואינו נספג ממערכת העיכול לדם.

הכורכומול, שהוא מיצוי נוזלי מרוכז נספג היטב בגוף. יתרון נוסף לכורכומול הוא הריכוז הגבוה של כורכומין שהוא החומר הפעיל שבכורכום. בתבלין הכורכום יש רק 2%-5% של החומר הפעיל, בעוד שהכורכומול מכיל 98% כורכומין בצורה נוזלית הנספגת בגוף ביעילות, ובכך מעצימה את הפעילות הרפואית של הכורכום.

יש כיום מאות מחקרים על ההשפעות הבריאותיות המגוונות של הכורכום והכורכומין כאנטי דלקתי, לטיפול בכאבי שרירים וכאבי מפרקים, להורדת כולסטרול, לניקוי הכבד מרעלים, ואפילו לטיפול באלצהיימר, בפרקינסון ובסרטן.

ד"ר מני רבינוביץ, מנהל המרכז לתזונה נבונה, פיתח את המיצוי הנוזלי המרוכז הקרוי כורכומול המאפשר ספיגה יותר יעילה ופעילות מירבית של מרכיבי הכורכום בגוף. הכורכומול פותח לטיפול בדלקות בגוף, בכאבי מפרקים, כאבי גב ולניקוי הכבד מרעלים. מטופלים שסבלו מדלקות שרירים ודלקות מפרקים וקיבלו את הכורכומול, דיווחו על הקלה בכאביהם ועל התקדמות משמעותית בריפוי הדלקות.

הטיפול בחולי סרטן החל כשפנו אל ד"ר רבינוביץ ידידים שחלו בסרטן, והרפואה הקונבנציונלית הרימה ידיים.
"הצעתי להם לקחת כורכומול על בסיס קבוע שלוש פעמים ביום, כפית בכוס מים, על קיבה ריקה. התוצאות היו די מפתיעות. מקרה אחד בלט במיוחד – היה זה ידיד קרוב שחלה בסרטן בגזע המוח (גליומה) ולאחר מספר הקרנות הרופאים שלחו אותו הביתה ללא טיפול ועם סיכויים קטנים לשרוד. הרופאים טענו שאין אפשרות לנתח את הגידול וגם שללו טיפולים כימותרפיים. בשלב זה הצעתי לו ליטול כורכומול שלוש פעמים ביום. עברו ארבע שנים ובבדיקות MRI חוזרות התברר שהגידול הצטמק באופן משמעותי", מספר ד"ר מני רבינוביץ.

ממטופלים אחרים שמעו על המוצר פרופ' ראובן אור וד"ר בני גזונטהייט מהמחלקה לאימונותרפיה וסרטן במרכז הרפואי הדסה עין-כרם, ובארבע השנים האחרונות הפנו שני הרופאים מאות חולים אונקולוגים לד"ר מני רבינוביץ לקבלת המיצוי המרוכז של הכורכום. מרבית החולים מקבלים את הכורכומול כטיפול משלים לטיפולים אונקולוגיים, או למניעת הישנות הגידולים בחולים שהחלימו.

לפני כשנה החליטו ד"ר רבינוביץ ורעיתו אביבה, כי הגיע הזמן לשווק את הכורכומול כדי לתרום לבריאותם של רבים, ובטרם החלו בייצור המוצר, הם הגישו בקשה לפטנט באמצעות עורך דין פטנטים.

הכורכומול מיוצר בתנאי איכות האופיניים לתרופות GMP ע"י חב' א.מ.ב. באישור משרד הבריאות ועם כשרות בד"ץ למהדרין. הכורכומול מבוסס על מרכיבים טבעיים בלבד. כפית כורכומול בכוס מים כחצי שעה לפני האוכל (על קיבה ריקה). 1-3 פעמים ביום בהתאם למצב הבריאותי. הכורכומול נמכר בבתי טבע ובבתי מרקחת פרטיים ברחבי הארץ.


טל. 077-556-8866
www.curcumol.co.il



כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר