כמעט בלתי אפשרי לצאת לחופשת חורף – אבל מי מפריע לפנטז?

לסיוע בגיבוש פנטזיות שבאחד הימים יוכלו להפוך למציאות, סרקו מומחי Booking.com יותר מ-28 מיליון יחידות אירוח באתר, כולל יותר מ-6.5 מיליון בתים, דירות ומקומות אירוח ייחודיים אחרים, ביותר מ-153,000 יעדים וטריטוריות ברחבי העולם

התוכניות ליציאה לחופשה ב-2020 ועתה 2021, בעיקר בוטלו. בהמתנה המתארכת והמעצבנת לשינוי המצב, אפשר בעיקר לפנטז על חופשת חורף נעימה שמאפשרת לשבת מול תנור-אח להט וחמם בערב חורף קר, עם כוס משקה אלכוהולי טעים.

לסיוע בגיבוש פנטזיות שבאחד הימים יוכלו להפוך למציאות, סרקו מומחי Booking.com יותר מ-28 מיליון יחידות אירוח באתר, כולל יותר מ-6.5 מיליון בתים, דירות ומקומות אירוח ייחודיים אחרים, ביותר מ-153,000 יעדים וטריטוריות ברחבי העולם, כדי להציג ארבע חופשות חורף מזמינות שיעשו קצת חם בנשמה. אמנם עכשיו לא ניתן לממש אותן אבל למה לא להתחיל לתכנן? 61% מהישראלים אמרו בסקר שבוצע כי יבחרו מקום אירוח עם נוף כדי בו במהלך חופשה.

למי שרוצים לנסוע ולטייל בלי להתפשר על הבריאות והבטיחות שלהם, באתר Booking.com ניתן למצוא קריטריוני בטיחות כמו היגיינה, חיטוי וריחוק פיזי, בצורה בולטת בעמודים של מקומות האירוח, כדי לאפשר לאורחים להזמין את החופשה הבאה בראש שקט. כיום, כבר יותר מ-14 מיליון יחידות אירוח באתר התחילו להציג את נתוני הבריאות והבטיחות שלהם.

Sextantio Albergo Diffuso

סקסטניו אלברגו דיפוזו – Sextantio Albergo Diffuso

מקום האירוח ממוקם בכפר סנטו סטפנו די ססניו (Santo Stefano di Sessanio) באיטליה, ובו  מבצר מימי הביניים. זהו מקום ייחודי  שכולל חדרים וסוויטות בתוך מבנים עתיקים מקוריים. אורחי המקום יכולים להתרווח לצד אח עתיק בחדר, לאחר ביקור במדרונות הסקי במרחק נסיעה קצרה מהחומות העתיקות באזור.

Luxuslodge Zeit zum Leben

  בקתות הפאר זמן לחיות – Luxuslodge Zeit zum Leben

כשבדרך עוברים דרך נופים פנורמיים של הרי בישופסמוצה ודאכשטיין, אפשר להגיע לבקתות האלה באוסטריה על מחלקיים בתנאי שלג טובים. לאחר השימוש בסאונה הפינית המפוארת במקום, תוכלו לגבור על הקור במנוחה ליד האח הבוערת, ולקרוא ספר, להקשיב למוזיקה טובה, או אפילו לצפות בטלוויזיה.

Chalet Makalu

  בקתת מקלו – Chalet Makalu

בקתה אופנתית בצרפת, המשלבת עיצוב אלפיני עכשווי, ים מדהים של מדרונות מושלגים. בקתת מקלו כוללת חמישה חדרי שינה, ג'קוזי חיצוני, קולנוע ביתי ואח חמים. זו אפשרות נהדרת לחופשה משפחתית או עם חברים בלילות חורף קרים.

The Yeatman

יטמן – The Yeatman

הנה הוכחה שלא תמיד צריך לנסוע עד להרים כדי ליהנות מרגעים אידיליים ליד האח. מלון היין הזה בעיר פורטו (Porto) שבפורטוגל, הוא בחירה מעולה לחופשת חורף בלתי נשכחת בעיר. אחרי שתבחנו את נופי ואתרי הפאר שניתן למצוא מסביב, סביר שתמצאו את עצמכם מנצלים כל רגע במקום האירוח כדי להירגע ליד התנור המחמם.

The Yeatman room

ב- Booking.com אומרים כי המשימה שלהם היא לעזור לחוות את העולם. לכן מציעים שם לאורחים הטבות מיוחדות אותן הם יוכלו לנצל בהזמנת החופשה הבאה שלהם, ברגע שזה יהיה שוב בטוח. לא משנה אם אתם מתכננים מראש או מזמינים ברגע האחרון, מחפשים מקומות אירוח ממש ליד הבית או בצד השני של העולם – אתם יכולים לקבל לפחות 15% הנחה בעת ההזמנה באתר.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר