לוגו חדש ליריד התיירות IMTM 2009

יריד התיירות IMTM 2009 יתקיים זו השנה ה- 15 ברציפות ולאחר תקופה כה ארוכה החליטו המארגנים לרענן את הלוגו המוכר והמסורתי שליווה את היריד מתחילתו. ללוגו המקורי התווספה שמש צהובה ששולחת את קרניה לכל הכיוונים. הלוגו הוצב בסטודיו 'שרון רז'

לוגו יריד התיירות החדשיריד התיירות IMTM 2009 יתקיים זו השנה ה- 15 ברציפות ולאחר תקופה כה ארוכה החליטו המארגנים לרענן את הלוגו המוכר והמסורתי שליווה את היריד מתחילתו. ללוגו המקורי התווספה שמש צהובה ששולחת את קרניה לכל הכיוונים. הלוגו הוצב בסטודיו 'שרון רז'.

אייל שמואלי, מו"ל ועורך ראשי של Israel Travel News ומיזמי IMTM אומר: "היה חשוב לנו להשאיר את בסיס הלוגו שכל כך מזוהה עם היריד, ועליו להוסיף חידוש. השמש שהוספנו מסמלת מצד אחד את ישראל – מדינה חמה, עם שמש ברוב ימות השנה, ומצד שני זו שמש גלובלית, עולמית, שמאירה לכל הכיוונים. כך גם יריד התיירות שמשלב עשרות ביתנים של מפעילי תיירות ישראליים, לצד נציגי תיירות מעשרות מדינות ברחבי העולם".

יריד התיירות יתקיים בתאריכים 11-12 בפברואר בגני התערוכה בתל-אביב ובין המדינות שישתתפו בו השנה: הונגריה, בולגריה, קרואטיה, פולין, גיאורגיה, רומניה, יוון, קפריסין, תורכיה, אוקראינה, גרמניה, איטליה, אוסטריה, הודו, תאילנד, דרום אפריקה, טנזניה, מוזמביק ורבות נוספות. השנה ישתתפו לראשונה ביריד המדינות: ברזיל, פנמה, לטביה, ליטה ומונטנגרו.
מדינות רבות מייחסות ליריד חשיבות רבה, ולכן אף הגדילו את שטח התצוגה ופעילותן השיווקית כדי ליצור לעצמן בולטות. בנוסף, ישתתפו ביריד גם גופי תיירות ונופש רבים מישראל.
הכניסה ליריד היא ללא תשלום.

היריד מאורגן על ידי חברת "ארטרא" בע"מ ו- Israel Travel News ונערך בחסות משרד התיירות, התאחדות המלונות בישראל, התאחדות סוכני נסיעות ותיירות בישראל והעמותה לתיירות ת"א-יפו.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר