לקראת פתיחת עונת הסקי: הליקופטר יטיס להר פרטי ומבודד בו השלג טרי ונקי- "הלי סקי"

קלאב ולטור מרילבה באיטליה: טיסות, העברות, 7 לילות בקלאב על בסיס פנסיון מלא, 6 ימי סקי פס, 5 ימי הדרכת סקי. המחיר החל מ- 1,389 יורו לאדם בחדר זוגי

עם סיום תקופת החגים נפתחת עונת הסקי, וההערכה הינה שכ-30,000-40,000 ישראלים יטוסו לחופשות סקי בחודשי החורף – מרביתם לאירופה.

אופיר טורס מציעה חידוש בתחום הסקי במועדוני הסקי של "קלאב ולטור" – "הלי סקי".
הלי סקי הינו אופציה לשכירת מסוק אישי שיטיס את הגולש יחד עם מדריך סקי צמוד להרים פרטיים הנמצאים מחוץ לתחום הגלישה ולמסלולים המסומנים, שהשלג בהם נקי וטרי.

ההלי סקי מיועד לגולשים מיומנים, שכן אזור הגלישה לא מסומן ויש להתמודד במהלך הגלישה עם מכשולים לא מסומנים (כגון עצים או סלעים) והשלג העמוק מקשה על יכולת התמרון. מדריך הגלישה המתלווה להליקופטר הינו מדריך מקצועי המצוייד בכל אמצעי הבטיחות וההצלה כולל הצמדת משדר צמוד לגוף הגולש על מנת לאתר אותו בעת מצוקה.
העלות להשכרת מסוק פרטי ומדריך מקצועי להלי סקי הינה כ-400 יורו ליום.

אופיר טורס מציעה מגוון חבילות סקי בועדוני קלאב ולטור:
מבצע להרשמה מוקדמת במועדון הסקי האיטלקי VALTUR SESTRIERE
באיטליה
– יציאות בין 7/1/07 ועד 2/4/07, מחיר החל מ– 1,299 יורו לאדם "כולל הכל".
החבילה כוללת: טיסת שכר לטורינו, 7 לילות בקלאב על בסיס פנסיון מלא, 6 ימי סקי פס, ציוד סקי, העברות, יין ומים בארוחות ללא הגבלה, שיעורי סקי וסנובורד לכל הרמות והגילאים, תחרויות סקי, ועוד.

קלאב ולטור מרילבה באיטליה – טיסות, העברות, 7 לילות בקלאב על בסיס פנסיון מלא, 6 ימי סקי פס, 5 ימי הדרכת סקי. המחיר החל מ- 1,389 יורו לאדם בחדר זוגי.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר