מועדון הכושר Beyond Gym תל אביב יוצא לדרך עם סדנת בריאות המבוססת על תזונת אנטי אייג'ינג

במהלך הסדנא נחשפים המשתתפים לחשיבותה של תזונה נכונה כמרכיב חיוני בשמירה על המשקל, ביצירת אנרגיה ובשמירה על הריכוז. עוד הם לומדים על שילוב נכון של מרכיבים תזונתיים המסייעים למטבוליזם תקין ועל תזונה כמשפרת את כושרו וחוסנו של הגוף, מסייעת בשמירה על בריאות תקינה ויוצרת מראה יפה ואסתטי

מועדון הכושר 'Beyond Gym' תל אביב הוסיף למערכת החוגים והסדנאות שלו סדנה הקרויה – "התזונה החדשה", המבטיחה תוצאות מדהימות בירידה במשקל, שליטה על משקל הגוף ושיפור החיוניות והבריאות הכללית.

הסדנא בהנחייתו של יגאלי יהודה, נטורופת (N.D) ותזונאי מומחה, מועברת בתשעה מפגשים אישיים וקבוצתיים שבמהלכה נלמדים הנושאים הבאים: נקיון הגוף, אכילת מזונות שמביאים לירידה במשקל, תכנון ארוחות בריאות מזינות ומשביעות, בחירה נכונה של מזון המונעת תאווה לאוכל, הבנת תהליכים השומרים על משקל תקין וחיוניות ומניעת הזדקנות התא – אנטי אייג'ינג.

במהלך הסדנא נחשפים המשתתפים לחשיבותה של תזונה נכונה כמרכיב חיוני בשמירה על המשקל, ביצירת אנרגיה ובשמירה על הריכוז. עוד הם לומדים על שילוב נכון של מרכיבים תזונתיים המסייעים למטבוליזם תקין ועל תזונה כמשפרת את כושרו וחוסנו של הגוף, מסייעת בשמירה על בריאות תקינה ויוצרת מראה יפה ואסתטי.

הסדנא מיועדת למנוי המועדון וגם לכאלה שאינם מנויים.
הרצאת מבוא על הסדנא והרשמה תתקיים ב- 5 לספטמבר, יום שישי, בין השעות 12:30 – 16:30.
מחיר הסדנא – 1,299 ₪


'Beyond Gym' רחוב שנקין 47, תל אביב טל. 03-5252045
אתר הבית של המועדון : www.beyondgym.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר