מחלקת אפריקה בחברת MEDRAFT מוציאה טיולים ראשונים לנמיביה, לטנזניה ולקניה

חוצים את מדבריות אפריקה לצד ברדלסים ואריות קשוחים במדבריות נמיביה ושבט המסאים בטנזניה ובקניה

מחלקת אפריקה של חברת MEDRAFT, בניהולה של זהר נבון, תוציא טיולי ספארי בטנזניה ובקניה וטיולי ג'יפים למדבריות נמיביה. המסע מציע מפגש עם הטבע הפראי והמדהים של מדבריות אפריקה ונסיעה לצידן של הפראיות בחיות. דרך מעברי הרים, דיונות ענק ועד למקורות המים המיוחדים בהם נפגשים זה לצד זה הנמרים, הג'ירפות, הצ'יטות, ההיפופוטמים, האריות והזברות ומרווים את צימאונם.

זהר נבון, מנהלת מחלקת "מדרפט אפריקה", מכירה את אפריקה על בוריה. "במשך ה 17 שנים האחרונות אני מסתובבת באפריקה לשם טיולים, הדרכה או עבודה. שש שנים חייתי בשמורת המסאי מרה שבקניה והפעלתי ספארי לילה מיוחד במינו. למדתי סואהילית על מנת שאוכל לתקשר בחופשיות עם תושבי השמורה.
בשנים האחרונות אני מדריכת טיולי ג'יפים בחברת MEDRAFT והחלטנו לשלב את ההיכרות העמוקה שלי עם אפריקה עם המומחיות של MEDRAFT בטיולים איכותיים" אומרת נבון.

טיולי ספארי בטנזניה ובקניה יוצרים מפגשים עם בעלי חיים שכמותם לא נראה במקומות אחרים בעולם, זהו מפגש עם בעלי חיים על סף הכחדה. הגעה לאגמים בהם חיים זה לצד זה קרנפים בסכנת הכחדה ולהקות של ציפורי הפלמינגו. נסיעה בדרכיה המתפתלות של רמת הנגורונגורו, למרגלותיה נפרש המכתש בכל הדרו ועוצמתו.
טיול זה הוא מסע של 8 ימים החוצה את ארץ המסאים.
מחיר טיול בן 8 ימים- החל מ 3200 $ לאדם. טיול ראשון יוצא בתאריכים 4-11/6/2008
המחיר לפי 7 אנשים בג'יפ ואינו כולל אשרת כניסה.

הנסיעה בנמיביה היא בנופים קסומים וחופי אוקיאנוס פראיים, מפגש עם הבושמנים החייכנים ואנשי כפר ההימבה שתושביו מושחים את גופם בבוץ אדום.
אנשי נמיביה מארחים בחום ובגאווה את המטיילים במדינתם בלודג'ים נוחים.
13 ימים בנמיביה החל מ 6050$ לאדם.

טיול ראשון יוצא בתאריכים 7-19/7/2008

המחיר לפי 4 אנשים ברכב ואינו כולל אשרת כניסה.

לפרטים נוספים
טלפון: 03-5780555
www.medafrica.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר