מחקר חדש קובע: שתייה קבועה של מיץ עשבי חיטה תנטרל נזקים של 30 שנות עישון

"אכול ושאטו" מתנגד לעישון, אך בכל זאת נראה לנו חשוב לפרסם כי ממחקר שערך ד"ר צ'יו נאן לאי במרכז לחקר הסרטן באוניברסיטת טקסס, עולה כי שתייה קבועה של מיץ עשבי חיטה, ותזונה עתירת בטה קרוטן יכולה לנטרל נזקים של 30 שנות עישון אינטנסיבי

ד"ר צ'יו נאן לאי, PhD, מאוניברסיטת טקסס, קובע במחקר חדש כי כלורופיל, החומר הפעיל בעשב החיטה, מעכב באופן משמעותי את הפעילות המטבולית של החומרים המסרטנים. 20 שנות מחקר שערך ד"ר לאי על עובדי חברת טלפונים בטקסס הראה שתזונה הכוללת צריכה קבועה של מיץ עשבי חיטה, יחד עם כמויות גדולות של ירקות ועלים, הורידה משמעותית את הסיכון לחלות בסרטן, עד לכדיי נטרול נזקים של 30 שנות עישון.

עד לא מזמן, ניתן היה להשיג את עשב החיטה בישראל רק בבתי הטבע, והפיכתו למיץ דרשה מסחטה מיוחדת. לאחרונה, רשת ג'וסלנד לממכר מיץ הנסחט לעיני הלקוח מירקות ופירות טריים, שילבה בתפריט הבריאות שלה את מיץ עשבי החיטה, הנמכר בכוסיות "שוט" קטנות בעלות של 10 שקלים.

לדברי מלי לוזון, מנהלת המותג ברשת ג'וסלנד: "כבר שנים שמיץ עשבי החיטה ידוע בסגולותיו הבריאותיות. לתוצאה מקסימאלית, מומלץ לשתות את מיץ עשבי החיטה בבוקר, על קיבה ריקה. לקוחות רבים שמגיעים בשעות הבוקר לבר הבריאות של ג'וסלנד מוצאים במיץ עשבי החיטה תחליף בריא ומעורר לקפה, זאת בשל השפעתו החיובית על המצב האנרגטי של הגוף. מי שטעמו של המיץ דומיננטי מדי עבורו, יכול לשתות אותו עם מיצי פירות/ירקות אחרים, או אחרי ארוחה. שתייתו אחרי ארוחה משפרת את תהליך העיכול".

מיץ עשב החיטה, העשיר בכלורופיל, משמש מטפלים רבים מזה כ-30 שנה לטיפול בתופעות שונות, ביניהן עששת, תולעי מעיים, פריחות עור ופטריות, שלשולים, חוסר תיאבון, יתר לחץ דם, טחורים, אנמיה, מיגרנות, נדודי שינה, הצטננות, עצירות, דלקות, בעיות זיכרון, בעיות במערכת החיסונית, איזון הורמונלי, ועוד תופעות רבות שלעיתים הרפואה הקונבנציונלית מתקשה לפתור.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר