מי אמר שעוגה זה חובה? קינוחי ביס מרשימים לכל אירוח

כדורי שוקולד הם פשוטים ומהירים להכנה. יש אינסוף אפשרויות לשדרג אותם ולהפתיע את הסועדים

אומנם העוגה היא מלכתם הבלתי מעורערת של הקינוחים, אך בשנים האחרונות צפינו בעלייתם המטאורית של קינוחי הביס. קינוחים אלו הם כינוי לקינוחים המוגשים כיחידות בודדות. כאשר הם מגיעים בכל הצורות, הצבעים והטעמים. הם גם נראים ומוגשים באופן מגרה במיוחד, בזכות גודלם הקטנטן שהופך אותם לשובי לב לא פחות מטעמם. למעשה, כמעט ואין קינוח שלא תוכלו להגיש בצורת קינוחי ביס. הם מתאימים לכל אירוע וקלים להעברה וסידור. לאוהבי האינסטגרם אנו יכולים להבטיח, שנוסף על טעמם הנפלא הם גם מצטלמים היטב, כך שתוכלו לזכות בתשואות גם מהאורחים וגם מהחברים ברשתות החברתיות.

מנצחים תמיד: כדורי שוקולד

קינוח הביס המוכר והידוע ביותר הוא זה המלווה אותנו משחר ילדותנו – כדורי שוקולד. הם לעולם לא יאכזבו את האורחים שלנו, לא משנה מה גילם. הם פשוטים ומהירים להכנה, ויש אינסוף אפשרויות לשדרג אותם ולהפתיע את הסועדים. נגיעות מנטה, מילוי קרמל, אבקת תה ירוק, ציפוי שוקולד לבן, קרם לימון, חמאת בוטנים, ליים, פצפוצי קוקוס ועוד. אין סוף לאפשרויות המילוי, הציפוי וההגשה של כדורי השוקולד. ועדיין הטעם המוכר והאהוב יישאר איתכם בכל ביס עד סופו. יש סיכוי גבוה שתחפצו בביס אחד נוסף.

בייבי מאפינס – מתוק כמו שזה נשמע

בניגוד לאחיהם הגדולים, מאפינס קטנים אינם מכבידים, מספקים את בלוטות הטעם וגם מפחיתים את כמויות הסוכר שאנו צורכים. מידתם הקטנה אינה משפיעה על האפשרויות, השילובים והטעמים. אם תרצו בכך, תוכלו לבחור גם בגרסאות בריאות יותר. קמח מחיטה מלאה, שילוב של פירות, זרעי צ׳יה ושיבולת שועל, הם חלק מהדוגמאות לרכיבים שיבטיחו מאפינס טעימים, בריאים ואף ידידותיים לילדים.

אם יתנו לכם אצבעות נוטלה, אתם תרצו את כל היד 

ממתק ילדים אהוב שעשה דרכו אל שולחן המבוגרים הוא אצבעות נוטלה. במרכזו של הקינוח הזה עומד מקל שוקולד דחוס ועשיר, בכל גודל ועובי שתבחרו. מעליו, מצדדיו ומאחוריו יש שלל אפשרויות לתוספות שיעשירו ויפארו אותו. ההמלצה שלנו היא לבחור בתוספת שתהיה קראנצ׳ית ומתפצפצת בפה. ביחד עם טעמו של השוקולד החזק והסמיך, צפויה לכם חגיגה נפלאה של מרקמים בחך.

תשכחו כל מה שידעתם על עוגיות

יש מי שמספקים אותם טראפלס שוקולד בטעם קקאו חזק, אשר חפים מבצק וממתיקים. אך יש מי שמשתוקקים אל ביס מתוק ונימוח של בצק בקינוח שלהם. אל העוגיות ניתן לגשת בשתי דרכים שונות: עוגיות מוכרות ופשוטות להכנה, אשר יכולות להיות מעוטרות במעט אבקת סוכר או באופן מרהיב ושובה עין עם בצק סוכר או זיגוג צבעוני, או עוגיות שמציעות טוויסטים מעניינים בשילוב של מרכיבים מפתיעים, מספר מרובה של שכבות ומילויים מפתים. בשני המקרים תתקבל עוגייה אשר תיתן מענה הולם לתשוקתכם. ואם בכל זאת קשה לכם להיפרד מעוגות, תשמחו לדעת שאפשר למצוא ברשת גם מתכונים של עוגות מפורסמות בגרסת עוגיות, כגון ה-Red Velvet ועוגיות קרם ברולה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר