מלון הספא והנופש "רימונים גלי כנרת" מציע טיפול המשלב רכיבים חיוניים לשנה טובה: תפוחים, דבש ורימונים

הטיפול מבוסס על טיפול "נור חמאם" ייחודי, המתבצע בספא "רימונים גלי כנרת" ומתאים במיוחד לתקופת החגים ועונת הסתיו, מאחר והוא מתבצע כולו על מיטת שיש חמימה ומפנקת. לקראת ראש השנה הטיפול מוצע בגרסה מיוחדת

בסימן התחדשות והיטהרות ולקראת ראש השנה, מציע מלון הספא והנופש "רימונים גלי כנרת" טיפול ספא ייחודי ומשולב המבוסס על כל האלמנטים החיוניים לתחילתה של שנה טובה.

הטיפול מבוסס על טיפול "נור חמאם" ייחודי, המתבצע בספא "רימונים גלי כנרת" ומתאים במיוחד לתקופת החגים ועונת הסתיו, מאחר והוא מתבצע כולו על מיטת שיש חמימה ומפנקת. לקראת ראש השנה הטיפול מוצע בגרסה מיוחדת, כאשר הוא מתחיל בקרצוף גוף עדין בסבון תפוחים באמצעות כפפת לופה, ממשיך בפילינג רימונים או פילינג תפוחים בדבש (לבחירה) לניקוי עמוק, ומסתיים בעיסוי שמנים עדין ומפנק לכל הגוף.

איילת אזולאי, מנהלת הספא במלון "רימונים גלי כנרת", מסבירה ומפרטת את סגולותיהם של מרכיבי הטיפול וגם ממליצה על שני טיפולי ספא ביתיים המתאימים לשנה החדשה:
סגולות המרפא של הרימונים: חומצת הרימון ידועה ברפואה הטבעית כבעלת אפקט הבהרה, בעלת יכולות ניקוי עמוק, מעניקה תחושת ריענון ובעלת יכולות ריפוי ואיחוי ולכן מתאימה לשמש כתרופה טבעית לגוף. הרימון ניחן בתכונה מסייעת נוספת הקשורה בדרגת חומציותו הגבוהה במעט יותר מזו של עור הגוף והפנים ולכן היא מסוגלת לנטרל את התפתחות החיידקים בו. תכונה זו הופכת את חומצת הרימון ליעילה בניקוי העור.
סגולותיו של הדבש: נגזרות ממקור הצוף שממנו נוצר. הדבש מכיל אנזימים, ויטמינים (A;B;D;C;E;K ) ובנוסף גם את המינרלים- נתרן, סידן וברזל. מרכיבים אלה הופכים אותו לאנטי בקטריאלי, אנטי-דלקתי וכמתאים לטיפול בזיהומים חיצוניים, כגון פצעים, כוויות ופצעי לחץ. כמו כן הוא מזין את העור ומעניק ברק טבעי ובריא.
סגולותיו של התפוח: תפוחי העץ מכילים ויטמין A, B ו- C ובזכות מרכיב "הפקטין" הקיים בו נודעת לתפוח השפעה מרגיעה לעור. ויטמין ה- A משמש לריכוך העור ומזין אותו.

משך הטיפול 75 דקות ומחירו 380 ₪ לאדם.

טיפולי ספא ביתיים לראש השנה:
פילינג דבש ביתי – מזין מפנק ומרגיע: יש להכניס לגרב ניילון שיבולת שועל ולקשור לכדי יצירת כדור קרצוף. במהלך אמבטיה חמה המאפשרת את פתיחת הנקבוביות ועל גבי עור רטוב, יש לעסות את הגוף, ובעיקר את האזורים המחוספסים כדוגמת המרפקים והברכיים, בדבש טהור באמצעות כדור הקרצוף. לאחר מכן יש להסיר את הדבש באמצעות מים פושרים וסבון, והעור נותר רך, מוזן ונעים למגע.
מסיכת רימונים לרגליים נפוחות: חצי כוס מיץ רימונים, שתי כפות מיץ לימון. לערבב את שניהם עם קרם רגליים, ולמרוח את התערובת לכ- 15 דקות על רגליים מורמות. לאחר מכן יש להסיר בשטיפה עם מים פושרים.

רשת מלונות "רימונים" כוללת שישה מלונות ובהם: מלון הספא והנופש רימונים גלי כנרת, מלון רות רימונים שבצפת, מלון רימונים חרמון שבנווה אטיב, מלון רימונים נצרת, מלון רימונים אופטימה שברמת גן, ולמדרימים, מלון "רימונים נפטון" אילת החדש. לאחרונה החלה הרשת לספק שירותי שיווק וייעוץ מלונאי גם במלון קרלטון נהריה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר