מלון רימונים נפטון אילת נסגר לשמונה חודשים ויעבור שיפוץ מאסיבי

מלון רימונים נפטון אילת מרשת מלונות "רימונים" יעבור שיפוץ מאסיבי במשך שמונה חודשים, כך מסרה חמדה הופמן, מנכ"לית רשת מלונות "רימונים". עוד מסרה הופמן כי לצורך השיפוץ ייסגר המלון בתחילת ינואר 2006 ופתיחתו המחודשת מתוכננת לאוגוסט 2006

מלון רימונים נפטון אילת מרשת מלונות "רימונים" יעבור שיפוץ מאסיבי במשך שמונה חודשים, כך מסרה חמדה הופמן, מנכ"לית רשת מלונות "רימונים". עוד מסרה הופמן כי לצורך השיפוץ ייסגר המלון בתחילת ינואר 2006 ופתיחתו המחודשת מתוכננת לאוגוסט 2006. היקף השיפוץ מוערך ביותר מ- 40 מיליון שקל, ויכלול את כל שטחי המלון; פנים וחוץ.

העיצוב החדש יהיה בסגנון מודרני, נקי, מרווח ומתקדם, יכלול גם את שיפוצם ושידרוגם המאסיבי של 278 חדרי המלון כמו גם החלפה ותיקון של כל תשתיות המלון. המלון שוכן על הטיילת הצפונית של העיר אילת, על שפת הים האדום, בצמוד לו חוף ים ציבורי המתוחזק (על ידי המלון), בלב אזור התיירות והבילויים של אילת, כאשר כל חדרי המלון משקיפים אל הים.

השלב הראשון של השיפוץ בוצע כבר לפני כשנה, אז נחנכה במלון חזית מסחרית חדשה (על הטיילת הצפונית) בעלות של כ- 10 מיליון שקל. החזית החדשה פרושה על פני 900 מ"ר ופועלות בה מגוון חנויות של מותגים מוכרים ובהם: לי קופר, היינס, רוקפורט, סטימצקי, גראס, אפרודיטה וקוסט פסיפיק, המשרתות את אורחי המלון והעיר אילת.

השלמת השיפוץ תאפשר בין השאר להיערך בהתאם למגמה המסתמנת לאחרונה: חזרת תיירות השכר מאירופה לעיר אילת, זאת לצד הרצון להמשיך ולהציע גם ללקוחות הישראלים את הסטנדרטים המקובלים במלונות המובילים בעיר אילת.

רשת מלונות "רימונים" כוללת שישה בתי מלון הפרוסים ברחבי הארץ ובהם: מלון רימונים גלי כנרת, שעל חופה של הכנרת, מלון רות רימונים שבצפת, מלון רימונים חרמון שבנווה אטיב, מלון רימונים נצרת, מלון רימונים אופטימה שברמת גן, ולמדרימים, מלון רימונים נפטון אילת.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר