מנות וינטאג' בתפריט אספרסו-בר ביסטרו לקיץ 2010

אספרסו בר מציגה תפריט קיץ ומחזירה אליו מנות רטרו-קלאסיות לכבוד חגיגות 18 שנים לרשת

אספרסו בר מעדכנת את התפריט הרשתי לקראת הקיץ, ולכבוד חגיגות  18 שנים לרשת, משלבת מנות מימיה הראשונים. בתפריט יש מנות חדשות מחומרי גלם מקומיים ועונתיים לצד מנות דגל שכיכבו לאורך השנים.

בין המנות שזוכות לקאמבק: ניו יורק הוט פסטראמי (39 ₪) – כריך בשרי עטוף בנייר, עם פרוסות דקות של פסטרמה בקר עסיסית, בלחם דגנים עם סלט קולסלאו ומלפפון חמוץ, כריך סלמון (48 ₪) עם גבינת שמנת, בצל סגול כבוש ונבטי חמנייה, ולקינוח עוגת קלוואדוס (28 ₪) בייתית ובחושה עם תפוחים מקורמלים בליקר קלוואדוס, סוכר חום, אגוזי מלך, קינמון וציפורן.

בין המנות הקייציות החדשות: סלק ביוגורט עם גבינת חלומי (21 ₪), סלט עוף עם חמוציות, עלים ירוקים ושברי שקדים (24 ₪), סלט קיץ של חסות, מלון טרי, גבינת חלומי צרובה ואגוזים מקורמלים (45 ₪), בוקר בריאות עם מוזלי ביוגורט כבשים ופרי, חביתה לבנה מחלבונים בלבד, סלט, גבינה רזה ולחם משבעה דגנים (43 ₪), חזה עוף עם שעועית ירוקה ושעועית רחבה בטחינה וג'ינג'ר (49 ₪), גלידת יוגורט עם פירות יער טריים ושוקולד מקופלת (24 ₪).

תפריט האלכוהול מצטרף לחגיגה, והלקוחות ייהנו ממחירים אשר ינועו סביב המספר 18. כך למשל, שני צ'ייסרים של וויסקי, כוס קאווה או למברוסקו ומגוון קוקטלים קייציים כמו סמיט אנד מינט – על בסיס וודקה, ליקר תפוחים, תפוח טרי ונענע, קמפשיין – קמפרי תפוזים ופסיפלורה, ואספרסוטיני – אספרסו, קלואה ואגוזים- כולם ב-18 ₪ למשקה.

בנוסף משקאות אייס על בסיס קפה, גלידה ופירות טבעיים. המשקאות מוכנים במקום ללא שימוש באבקות או תרכיזים, מתערובת הקפה של הקבוצה "אספרסו בר קלאסיקו" או ממרכיבים טבעיים, ומוגשות בכוסות מתכלות ידידותיות לסביבה.  חלק מהמשקאות גם מופחתי סוכר עם חלב או יוגורט דלי שומן. בין המשקאות: אייס קפוצ'ינו קלאסי עם נגיעה של אייריש קרים, אייס מסקרפונה בטעם עדין של וניל איטלקי, מילקשייק אספרסו בר- על בסיס גלידת וניל ושוט של אספרסו ועוד (טווח מחירים: 16 ₪ ל-20 ₪).

ברשת מבטיחים משקה אייס במתנה לכל גולש שיצטרף לעמוד הרשמי של אספרסו בר בפייסבוק.
פייסבוק אספרסו בר
 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר