מעכשיו ניתן לגלוש באתר דלתא איירליינס בעברית

אתר החדשות של דלתא כבר מציע מזה זמן תרגומים בצרפתית, גרמנית, איטלקית, פורטוגזית ו-2 גרסאות של ספרדית. מהיום, דלתא מאפשרת לקרוא באתר ידיעות חדשותיות בעוד 5 שפות: עברית, דנית, יוונית, הונגרית ואוקראינית – שפות המדוברות בחלק מיעדי הטיסה החדשים של דלתא

מעתה אפשר לקרוא הודעות לעיתונות באתר המדיה הבינלאומי של חברת התעופה האמריקאית דלתא איירליינס בעברית.
באמצעות כניסה לאתר בכתובת media.delta.com או news.delta.com ובחירה בעברית מתוך רשימת השפות המופיעה בצד ימין של העמוד, ניתן יהיה לקרוא חדשות ולעיין בהודעות לעיתונות – בשפתנו.

אתר החדשות של דלתא כבר מציע מזה זמן תרגומים בצרפתית, גרמנית, איטלקית, פורטוגזית ו-2 גרסאות של ספרדית. מהיום, דלתא מאפשרת לקרוא באתר ידיעות חדשותיות בעוד 5 שפות: עברית, דנית, יוונית, הונגרית ואוקראינית – שפות המדוברות בחלק מיעדי הטיסה החדשים של דלתא.
בכך שומרת דלתא על נציגי התקשורת והמבקרים השונים באתר מעודכנים בידיעות חדשות המתייחסות לחברה.

דלתא איירליינס מציעה לנוסעיה שירות ליותר יעדים מכל חברת תעופה בינלאומית אחרת – ל-292 יעדים ב-46 מדינות. עם יותר מ-50 נתיבי טיסה בינלאומיים חדשים שנוספו בשנה האחרונה, דלתא היא חברת התעופה האמריקאית הבינלאומית הגדלה בקצב המהיר ביותר והיא אף חברת התעופה המובילה בעולם בטיסות בין ארה"ב ליעדים באירופה, הודו וישראל עם שירות ל-29 יעדים טרנסאטלנטיים. לאמריקה הלטינית והקאריביים, דלתא מציעה קרוב ל-400 טיסות שבועיות ל-48 יעדים.
בני הברית השיווקיים של דלתא אף מאפשרים ללקוחות לצבור ולפדות SkyMiles על יותר מ-14,000 טיסות המוצעות על ידי SkyTeam ושותפים אחרים. דלתא נמנית על החברות המייסדות את SkyTeam, ברית תעופה גלובלית שמספקת ללקוחותיה כר נרחב של יעדים, טיסות ושירותים עולמיים. כולל שותפיה לברית SkyTeam ושותפיה העולמיים בקוד המשותף, דלתא מציעה טיסות ל-461 יעדים ברחבי העולם ב-96 מדינות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר