משק צוריאל מכניס את חלב העיזים לקפנטו

במסגרת התפריט החדש יוכלו לקוחות הרשת לבחור אם להזמין את משקאות הקפה הקרים והחמים שלהם כרגיל, או על בסיס חלב עיזים, וכן להחליף בין הגבינות המוצעות להם בארוחת הבוקר בסלט, או בכריך לגבינות עיזים

שיתוף פעולה בין מחלבת משק צוריאל לרשת קפנטו, במסגרתו תציג הרשת תפריט המבוסס על מוצרי חלב העיזים מתוצרת משק צוריאל. אייס קפה חלב עיזים

במסגרת התפריט החדש יוכלו לקוחות הרשת לבחור אם להזמין את משקאות הקפה הקרים והחמים שלהם כרגיל, או על בסיס חלב עיזים, וכן להחליף בין הגבינות המוצעות להם בארוחת הבוקר בסלט, או בכריך לגבינות עיזים.

עוד במסגרת שיתוף הפעולה, נבנה קו מוצרים חדש וכן נכנסו לתפריט משקאות חדשים המבוססים על חלב ויוגורט עיזים. בין המשקאות החדשים: צ'אי, סחלב, לאטה, מוקה-לאטה ויוגורט עיזים עם מנת אספרסו ומוקה. טעמם של המשקאות החדשים עשיר יותר בזכות תוספת חלב העיזים הידוע כקל ומתקתק, אשר מעניק למשקאות תחושת טעם מלאה יותר.

מחירים לדוגמא: תוספת של חלב עיזים לכל משקה על בסיס חלב: 2-3 ₪ (תלוי במשקה), גבינות עיזים לצד ארוחת הבוקר (לבנה עיזים, גבינת עיזים למריחה ופטה עיזים מעודנת) תעלה ליחיד 7 ₪ ולזוג 12 ₪. החלפת גבינה בולגרית בקר בכריכים בפטה עיזים מעודנת: 9 ₪. עבור תוספת של יוגורט עיזים לארוחת הגרנולה נשלם 9 ₪ נוספים. מחירו של אייס קפנטו עיזים יעמוד על 18 ₪ ומחיר משקה יוגורט עיזים יעמוד על 17 ₪.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר