משרד התיירות רוצה לפתוח את נתב"ג לפעילות גם במהלך שעות הלילה

מנכ"ל משרד התיירות, שאול צמח: "הגדלת שעות הפעילות בנתב"ג, תוך שימוש במטוסים חדישים ושקטים – תגדיל את תנועת התיירות לישראל ואת ההכנסות למשק בעשרות מיליוני דולרים ותוזיל את מחירי הטיסות

משרד התיירות ממשיך להיערך לגידול הצפוי בתנועת התיירות לישראל במהלך השנים הקרובות, ופועל להגדלת שעות הפעילות בשדה התעופה נתב"ג באמצעות התרת המראות ונחיתות גם בשעות הלילה.

הגידול בתיירות הנכנסת לישראל ממשיך. בשנת 2007 ביקרו בישראל 2.3 מיליון תיירים – גידול של 25% לעומת שנת 2006. ברבע הראשון של שנת 2008 הגיעו 648 אלף תיירים – גידול של 44% לעומת התקופה המקבילה אשתקד. בחודש אפריל בו חלו חג הפסחא והפסח, ביקרו בישראל כ- 150 אלף תיירים.

משרד התיירות נערך לגידול משמעותי של למעלה מ-20% גם בחודשים הקרובים, לעומת התקופה המקבילה אשתקד. בחודשי הקיץ יולי-אוגוסט צפויים לבקר בישראל למעלה מ-500 אלף תיירים, ובחודשי החגים אוקטובר-נובמבר למעלה מ-550 אלף תיירים.

מנכ"ל משרד התיירות, שאול צמח, מעריך כי קיימים כיום ביקושים גבוהים בקרב חברות התעופה להגדיל את קיבולת המושבים לישראל, ויש לנצל הזדמנות זו גם משום ששדות התעופה באירופה אינם פועלים בשעות הלילה ומטוסי החברות פנויים לפעילות.

"תוספת שעות פעילות לנתב"ג צפויה להגדיל את כמות התיירים אשר יבקרו בישראל בכ-20% – אשר תרומתם למשק מוערכת בעשרות מיליוני דולרים. פעילות נוספות זו גם תביא להוזלה במחירי הטיסות. חברות תעופה אשר יהיו מעונינות לפעול בשעות הלילה יחויבו בשימוש במטוסים שקטים, אשר גם בטיחותם גבוהה יותר, כך שלא תפגע איכות חייהם של תושבי הישובים הסמוכים לנתב"ג", אומר צמח.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר