fbpx

נקבעו הזוכים בפרס "התפוז" לאיכות השירות בבתי המלון תל אביב רבתי ל- 2005

פרס "התפוז" ניתן במסגרת פעילות שיפור השירות הניתן לתייר, במהלכו נבדקו הניקיון, השירות באיכות וביופי בשלושה מוקדים במלונות: בכניסה, בדלפק הקבלה ובטרקלין (לובי)
Share on facebook
Share on twitter
Share on pinterest
Share on whatsapp
Share on telegram
Share on email

טקס פרס "התפוז" לאיכות השירות במלונות תל אביב רבתי לשנת 2005, נערך זו השנה התשיעית מטעם העמותה לתיירות תל אביב-יפו בשיתוף עם התאחדות המלונות תל אביב רבתי ומשרד התיירות.
העיר תל אביב-יפו הינה העיר היחידה בארץ המקיימת תחרות זו בשמונה השנים האחרונות.

פרס "התפוז" ניתן במסגרת פעילות שיפור השירות הניתן לתייר, במהלכו נבדקו הניקיון, השירות באיכות וביופי בשלושה מוקדים במלונות: בכניסה, בדלפק הקבלה ובטרקלין (לובי). כמו כן נבדקו קיומם של: מחירונים, אמצעי ביטחון ותכניות מילוט.

דירוג המלונות הינו ב-4 רמות: רמה א' (5 כוכבים), רמה ב' (4 כוכבים) ורמה ג' (3 כוכבים) ומלון סוויטות (All suites hotel).

ואלה בתי המלון הזוכים לפי הרמות:

רמה א'
מקום ראשון – מלון הילטון תל אביב
מקום שני – מלון דיוויד אינטר-קונטיננטל
מקום שלישי – מלון קרלטון

רמה ב'
מקום ראשון – מלון ימית פארק פלזה
מקום שני – מלון בזל
מקום שלישי – מלון פרימה אסטור

רמה ג'
מקום ראשון – מלון מלודי
מקום שני – מלון אימפריאל
מקום שלישי – מלון סי-נט

מלונות סוויטות (All Suites Hotels)
מקום ראשון – ישרוטל טאוור
מקום שני – מלון אברטל
מקום שלישי – מלון אלכסנדר

Share on facebook
Share on twitter
Share on pinterest
Share on whatsapp
Share on telegram
Share on email

היו הראשונים להגיב...

כתבו תגובה