נקבעו הזוכים בפרס "התפוז" לאיכות השירות בבתי המלון תל אביב רבתי ל- 2005

פרס "התפוז" ניתן במסגרת פעילות שיפור השירות הניתן לתייר, במהלכו נבדקו הניקיון, השירות באיכות וביופי בשלושה מוקדים במלונות: בכניסה, בדלפק הקבלה ובטרקלין (לובי)

טקס פרס "התפוז" לאיכות השירות במלונות תל אביב רבתי לשנת 2005, נערך זו השנה התשיעית מטעם העמותה לתיירות תל אביב-יפו בשיתוף עם התאחדות המלונות תל אביב רבתי ומשרד התיירות.
העיר תל אביב-יפו הינה העיר היחידה בארץ המקיימת תחרות זו בשמונה השנים האחרונות.

פרס "התפוז" ניתן במסגרת פעילות שיפור השירות הניתן לתייר, במהלכו נבדקו הניקיון, השירות באיכות וביופי בשלושה מוקדים במלונות: בכניסה, בדלפק הקבלה ובטרקלין (לובי). כמו כן נבדקו קיומם של: מחירונים, אמצעי ביטחון ותכניות מילוט.

דירוג המלונות הינו ב-4 רמות: רמה א' (5 כוכבים), רמה ב' (4 כוכבים) ורמה ג' (3 כוכבים) ומלון סוויטות (All suites hotel).

ואלה בתי המלון הזוכים לפי הרמות:

רמה א'
מקום ראשון – מלון הילטון תל אביב
מקום שני – מלון דיוויד אינטר-קונטיננטל
מקום שלישי – מלון קרלטון

רמה ב'
מקום ראשון – מלון ימית פארק פלזה
מקום שני – מלון בזל
מקום שלישי – מלון פרימה אסטור

רמה ג'
מקום ראשון – מלון מלודי
מקום שני – מלון אימפריאל
מקום שלישי – מלון סי-נט

מלונות סוויטות (All Suites Hotels)
מקום ראשון – ישרוטל טאוור
מקום שני – מלון אברטל
מקום שלישי – מלון אלכסנדר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר