סאן מיקרוסיסטמס מספקת את מערך יישומי אופיס הראשון בשמיים

סינגפור איירליינס, חברת התעופה הראשונה המציעה מערך פרודוקטיביות במטוסיה, בחרה ב- StarOffice של סאן כתוכנה המועדפת שלה

סאן מיקרוסיסטמס הודיעה כי חברת התעופה סינגפור איירליינס השיקה את תוכנת StarOffice במטוסי בואינג 777-300ER החדשים שלה.

סינגפור איירליינס, המפעילה צי מודרני של 92 מטוסים ומכסה 99 יעדים ב- 41 ארצות, הנה חברת התעופה הראשונה והיחידה המתקינה מערך תוכנת פרודוקטיביות לשימוש נוסעיה, היכולים עתה להמשיך לעבוד אחרי העלייה למטוס דרך מערכת הבידור במטוס וללא צורך להפעיל את מחשביהם הניידים.

בנוסף לכך שהיא מציעה את מושבי מחלקה ראשונה ומחלקת עסקים הרחבים ביותר בעולם, ומושבים מתקדמים מבחינה טכנולוגית במחלקת תיירים, סינגפור איירליינס גם שילבה את StarOffice כחלק מהדור הבא של מערכת בידור בטיסה KrisWorld שלה, כדי לענות לצרכים הדינמיים של הנוסעים של ימינו. נוסעים בטיסות סינגפור איירליינס יוכלו להשתמש בכלי עיבוד תמלילים, גיליונות אלקטרוניים ומצגות של StarOffice.

מטוס הבואינג 777-33ER הראשון של סינגפור איירליינס נכנס לשימוש בנובמבר האחרון, והמטוסים משרתים יעדים כמו פריז, ציריך, סיאול סן פרנסיסקו, מילנו, ברצלונה והונג קונג.

דנה מנדל, מנהלת מכירות תוכנה בסאן ישראל, מציינת כי עם תמיכת StarOffice במספר גדול של פורמטי קבצי פרודוקטיביות כמו Open Document Format ו- Microsoft Office, הנוסעים יכולים לגשת לקבצים כאלה דרך יישום יחיד עם התקן אחסון USB, ואפילו לייצא מסמכים בפורמט PDF – בלי צורך בהפעלת מחשב נייד.

StarOffice הנו מוצר פרודוקטיביות משרדית עשיר בתכונות והכולל יישומים רבי עוצמה של עיבוד תמלילים, גיליונות אלקטרוניים, מצגות, מסד נתונים, גרפיקה, ציור, עריכת תמונות והפקת Web. המוצר ידידותי למשתמש ותואם למיקרוסופט אופיס. StarOffice רץ על מערכות הפעלה סולאריס, חלונות ולינוקס.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר