סופי שבוע קולינריים-מוזיקליים: ינואר 2008 במלון פסטורל בכפר בלום

חורף אירופאי בגליל: נחלים שוצפים, שלג בחרמון, נופים קסומים מוזיקה קלאסית, אופרות ורומנסות. מחיר לינה ואירוח: 1,375 ש"ח לילה לזוג (מינימום 2 לילות) על בסיס חצי פנסיון, כולל כל האירועים

במהלך שלושה סופי שבוע, 3-5/ 10-12/ 24-26 בינואר, מציע מלון פסטורל בכפר בלום, רפרטואר עשיר ומגוון של קלאסיקה אירופאית, לצד ארוחות ערב

3-5 בינואר: "באיטלקית זה נשמע יותר טוב": להיטי בארוק בביצוע אנסמבל סולני תל אביב, מסע האופרה- ממוצרט ועד פוצ'יני, שירי אהבה מנאפולי עם זמר הטנור, יותם כהן ואנסמבל מסטר קוורטט.

10-12 בינואר: חלום ספרדי: רומנסות וטרובדורים בין הלדינו לפלמנקו: סערת חושים וטעמים על הבמה ובמסעדת המלון. הזמרת יסמין לוי במופע סוחף של שירי פלמנקו ולדינו בעיבודים חדשים, רומנסות וסיפורי אהבה עם גילה חסיד ומרגלית טובי וקונצרט שירי אהבה בלדינו, עם אתי בן זקן ועודד שוב.
על הצד הקולינרי ינצחו שף מלון פסטורל, אילן שליידר שיארח את דניאלה לרר ממסעדת "בארוד" בירושלים לדואט טעמים ספרדיים- ירושלמיים.

24-26 בינואר: את החודש הקלאסי חותמים סולני האופרה הישראלית בסוף שבוע שלם של אופרטות מכל הזמנים. ואלסים וזמר עם תזמורת סימפונט רעננה, "האופרה ברחבי אירופה": מקבץ אריות ודואטים מוינה, פריס, לונדון ומדריד. ולקינוח: האופרה האמריקאית. מבחר קלאסיקות ממחזות הזמר הגדולים: גבירתי הנאווה, צלילי המוסיקה, שיקגו, ינטל, ועוד.

מחיר לינה ואירוח: 1,375 ש"ח לילה לזוג (מינימום 2 לילות) על בסיס חצי פנסיון, כולל כל האירועים.


מלון פסטורל כפר בלום
טל. 04-6836611
www.kfarblum-hotel.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר