סמירנוף נותן בראש

תאגיד המשקאות הגדול בעולם, DIAGEO, הכריז לאחרונה כי מותג הוודקה הדיח את "בקרדי" מראשות טבלת המכירות, לאחר שנים של שליטת הרום הפך "סמירנוף" להיות מותג האלכוהול הנמכר ביותר בעולם

תאגיד המשקאות הגדול בעולם, DIAGEO, הכריז לאחרונה כי מותג הוודקה הדיח את "בקרדי" מראשות טבלת המכירות, לאחר שנים של שליטת הרום הפך "סמירנוף" להיות מותג האלכוהול הנמכר ביותר בעולם.

על פי נתוני תאגיד המשקאות, זאת היא השנה השנייה ברציפות בה מוביל "סמירנוף" את טבלת מותגי הפרימיום האלכוהוליים הן בכמות הבקבוקים הנמכרים והן בסך ההכנסות הכספיות.

רונן אבישר, המשנה למנכ"ל IBBLS, נציגת DIAGEO בישראל:"סמירנוף השכילו לאורך השנים לייצר משקה פרימיום ברמה גבוהה עם טעם ייחודי. הנתונים הכמותיים של השנה האחרונה רק מחזקים את מעמדו כמשקה הוודקה מספר אחד בעולם".

תאגיד המשקאות הגדול בעולם, DIAGEO, הכריז לאחרונה כי מותג הוודקה "סמירנוף" הדיח את "בקרדי" מראשות טבלת פופולאריות המשקאות האלכוהוליים בקטגוריית הפרימיום, והפך להיות מותג האלכוהול הפרימיום הנמכר ביותר בעולם. מנתוני תאגיד המשקאות עולה כי זאת היא השנה השנייה ברציפות בה מוביל "סמירנוף" את טבלת מותגי הפרימיום האלכוהוליים הן בכמות הבקבוקים הנמכרים והן בסך ההכנסות הכספיות.

"סמירנוף" היא הוודקה הנמכרת ביותר בעולם: מדי שנה נמכרות יותר מ-20 מיליון תיבות בקבוקים בכ-130 מדינות ברחבי העולם. מאז תחילת הפעילות עם IBBLS הצליחה וודקה "סמירנוף" לתפוס בארץ 30 אחוז נתח שוק כמותי בקרב הוודקות פרימיום ("סמירנוף", "אבסולוט", "פינלנדיה" ואחרות).

סקר שוק כמותי שנערך בקרב הקהל הישראלי מגלה כי המודעות ל"סמירנוף" מגיעה ל-91 אחוז, וכי 81 אחוז משותי הוודקה התנסו בה. "סמירנוף" השיגה ציונים גבוהים מאוד בקטגוריות שנבדקו – משקה בינלאומי, פופולרי, לרגעים מיוחדים , סטיילי, צעיר וטעים. ל-IBBLS הצלחה רבה בהחדרת המותג "סמירנוף" בכלל והמותג "סמירנוף אייס" בפרט: בתוך זמן קצר רכשה החברה 40 אחוז נתח שוק כמותי בקטגוריית ה-RTD (ready to drink ) ו-50 אחוז נתח שוק כספי.

רונן אבישר, המשנה למנכ"ל IBBLS, נציגת DIAGEO בישראל:"סמירנוף השכילו לאורך השנים לייצר משקה פרימיום ברמה גבוהה עם טעם ייחודי. הנתונים הכמותיים של השנה האחרונה רק מחזקים את מעמדו כמשקה הוודקה מספר אחד בעולם".

חברת IBBL SPIRIT ( UDVישראל) היא חברת בת של "קוקה קולה", היבואנית והמפיצה הבלעדית של מותגי המשקאות תאגיד Diageo העולמי, הכוללים בין השאר את ג'וני ווקר, ג'יי אנד בי, סמירנוף, גורדונ'ס, בייליס ועוד.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר