עצמאות 76 לישראל עם בירה – המשקה הלאומי של חג זה

הרבש"צית – אחת מגיבורות סדרת המלכות של בירה מלכה וחברת הכרם. איור של אור יוגב לפי צילום שנתן את ההשראה לפרויקט כולו
מסורתית יום העצמאות הוא חג הבירה שמרטיבה ושוטפת את המנגלים ברחבי המדינה – שהשנה הצטמצמה עם פחות דרום והרבה פחות צפון. יש לנו מספר הצעות ברוח השנה ולמצב רוח קצת יותר טוב ביום זה. לברכה 'לחיים' יש משמעות מיוחדת הפעם. והכי חשוב שהחטופות והחטופים יחזרו, מהר

חדש מגולדסטאר: מהדורה וסדרה שמוקדשות לגיבורים אמיתיים של התקופה

בירה גולדסטאר מבית טמפו, השיקה לקראת יום העצמאות 2024 מהדורת שישיות שמוקדשות לסיפורי גבורה ישראלית.

לצד שבע אריזות שישית בקבוקים, שכל אחת מהן תחשוף סיפור גבורה אחר, תפרסם גולדסטאר סרט דוקו בהנחיית השחקן ידין גלמן שנפצע במהלך הלחימה. הוא פגש את הגיבורים להם מוקדשת המהדורה ושמע מהם את הסיפורים.

הסיפורים שנחשפים במהדורת "גיבורים אמיתיים" של גולדסטאר הם לוחם המילואים נוהאד מנסור, לוחמת המילואים אופיר לאור, הלוחם נתנאל טקלה, לוחם המילואים שי דניאל, לוחם המילואים שובל כביר, לוחם המילואים אסף חייט, ולוחם המילואים טל נוסבכר.

המהדורה זמינה בכל רשתות השיווק

בירה מלכה וחברת הכרם: מהדורת יום עצמאות שמוקדשת לגיבורות שבת 7 באוקטובר ומלחמת חרבות ברזל

כבכול שנה מוציאה בירה מלכה מהדורה מיוחדת ליום העצמאות, בשיתוף פעולה עם אמן ישראלי מקורי. השנה מוקדשת מהדורת יום העצמאות של בירה מלכה, יחד עם חברת הכרם המפיצה, לנשים גיבורות מאורעות השבת השחורה של 7 באוקטובר ומלחמת חרבות ברזל. את התוויות אייר אור יוגב, שהתבלט כמאייר מוביל ומשמעותי של אירועי המלחמה האחרונה.

מפקדת בצה"ל. איור אור יוגב

המלכות שנבחרו להיות מונצחות על תוויות בירות המבשלה, הן מלכה אדמונית, מלכה בהירה, מלכה הינדי, מלכה חיטה ומלכה כהה – מפקדת בצה"ל, רקדנית בנובה, רבש"צית, שוטרת, והמלכה שבעורף ששומרת על הבית. כל האיורים צוירו במיוחד למהדורה המיוחדת, מלבד האיור של הרבש"צית אשר פורסם ונתן את ההשראה לפרויקט כולו. מהדורה זו מוקדשת בהערצה מבירה מלכה לכל המלכות שלחמו ופיקדו בשטח, בעורף, בנובה, בבית, במשרד ובכול מקום.

מחיר בקבוק בירה מלכה 330 מ"ל – 14-16 ₪ ברשתות השיווק ובחנויות מתמחות. מחירי מארזים שניתן לרכוש בחנויות מתמחות: מארז מגוון חמישית בקבוקים – 75-79 ₪, מארז 4 בקבוקים + כוס שליש – 65-69 ₪

מבשלת הבירה אלכסנדר מציעה מארז עצמאות

צילום Eyefeelit-Gs1 Israel

לפי מבשלת אלכסנדר, יום העצמאות מקבל השנה משמעות קצת אחרת, ואת החג שהפך למשמעותי וישראלי אפילו יותר  ראוי לחגוג עם מותגים ישראלים. כבכול שנה מציעה מבשלת בירה אלכסנדר מארז מעוצב וחגיגי במהדורה מיוחדת לחגיגות עצמאות ופתיחת עונת קיץ 2024 של המבשלה.

המארז כולל: שני בקבוקי בירה אלכסנדר בלונד – בסגנון BLONDE אייל אנגלי. זהובה ובהירה, עם ניחוח פירותי ואיזון מדויק בין מרירות למתיקות. 5.3% אלכוהול. שני בקבוקי בירה חיטה ישראלית – בירת חיטה קלה ומרעננת. החיטה מגיעה משדות הנגב, ומאוזנת עם מרירות מעודנת ומורכבות, ושכבות נוספות של טעמים וריחות פירותיים. 5% אלכוהול. כמו כן כוס זכוכית 330 מ"ל ממותגת במתנה.

מחיר המארז המיוחד 50 ₪. להשיג בחנויות יין וברשתות שיווק נבחרות

'צור עולם של יין' מציעה בירה רימונים רונן ממבשלת שריגים

מבשלת שריגים הוקמה בסוף שנת 2011 על ידי שני חובבי בירה כמבשלת בירות בוטיק מקצועית, עם שתי סדרות: סדרת "עמק האלה" – בירות בסגנון אירופאי איכותי קלאסי, סדרת "רונן" – בירות בסגנון בוטיק אמריקאי עשירות בטעמים.

בירת הרימונים רונן הינה מהדורה מיוחדת שהושקה בחגיגות 11 שנים למבשלת שריגים. זו בירה עם פרי רימונים טבעי, קלילה ופירותית, מתאימה גם לקוקטיילים ולמזיגה עם קוביות קרח. אלכוהול: 5.5%.

המחיר 15 ₪ לבקבוק 330 מ"ל. המפיצה 'צור עולם של יין'. להשיג בחנויות יין ובנקודות מכירה נבחרות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר