ספארי באוגנדה עם מדרפט ספיריט בממלכת שוכני היערות ונופי בראשית פראיים

"ההרפתקה האוגנדית" של מדרפט ספיריט מובילה את המטיילים בשבילי עפר, דרכים נידחות ואזורי פרא, מפגשים עם שבטים מסתוריים, פולחנים, תרבויות נעלמות, מקומות בהם ניתן להכיר את הטבע בהתגלמותו משולב במפגשים עם התושבים החביבים

אוגנדה בדרום מזרח אפריקה מכונה הפנינה של הנילוס. ארץ אפריקנית לוהטת שופעת נופים מדהימים, סוואנות, יערות גשם, ימת ויקטוריה המפורסמת (מקור הנילוס), הרי געש, מגוון חיות ושבטי ילידים בסביבתם האוטנטית והפרימיטיבית. לארץ קסומה זו יוצאת חברת מדרפט ספיריט למסע חוויתי בן 6 ימים.

כמו במסעם של ליוינגסטון וסטנלי, מתגלה במהלך הטיול אפריקה הירוקה, הפראית. ממלכתם של אריות שוכני יערות, גורילות, שימפנזים, נחשי אנאקונדה, אגמים ונהרות. לא נפקד מקומם של בעלי הכנף המגביהים עוף מעל יערות אוגנדה, כמו גם פילים, ג'ירפות איילים, קופים ועוד.

"ההרפתקה האוגנדית" של מדרפט ספיריט מובילה את המטיילים בשבילי עפר, דרכים נידחות ואזורי פרא, מפגשים עם שבטים מסתוריים, פולחנים, תרבויות נעלמות, מקומות בהם ניתן להכיר את הטבע בהתגלמותו משולב במפגשים עם התושבים החביבים.

לחובבי האתגר מציעה מדרפט ספיריט שורה של מסלולים אותנטיים המשלבים רפטינג בנהר הנילוס הלבן, שייט באגם, מפגש בלתי אמצעי עם שבט ה"קרמג'ון" המאמין בבעלות על כל הפרות ביקום או "גורילות בערפל" המביטות אליך בפליאה מטווח קצר ועוד.
שמורות טבע אדירות מימדים, פסגות הרים מושלגות בקו המשווה, מפלים שוצפים אגמים בוהקים וירוק ירוק מסביב.

הטיול כולו נערך במתכונת של טיול ג'יפים מרווחים וחדישים הצולחים את המסלולים בלוית מדריך מקומי ואנשי אבטחה. השיירה מלווה ברכבים עם עובדים מקומיים שעליהם כל הציוד הלוגיסטי הדרוש על מנת להבטיח הנאה מקסימלית מהמסע, כולל טלפון לוויני לצורכי תקשורת חרום.

מחיר לטיול בן 6 ימים: 2,200 $

המחיר כולל:
טיסות בחברת אתיופיאן במסלול ת"א – אנטבה – ת"א, מיסי נמל ודלק, רכבי שטח 4X4, ארוחות מלאות – 3 ארוחות עיקריות גדולות + 2 ארוחות קלות, שתייה, פירות וקפה, רפטינג, כניסות לפארקים, לינה על פי תוכנית המסע, חובש צמוד, טיפים לנותני השירותים בחו"ל, מלווה ישראלי, ביטוח רפואי ומטען (ביטוח רגיל בעלות של 2 $ ליום).


לפרטים והזמנות: מדרפט ספיריט 03-5788801

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר