סקר גוליבר: התייר הישראלי רוצה חופשה בארה"ב

הסקר מגלה כי החופשה החלומית של התייר הישראלי היא בארצות הברית (24 אחוז), המובילה בהפרש ניכר על המדינות שדורגו אחריה: איטליה, אוסטרליה, תאילנד ושוויץ, שכו כל אחת ל- 5 אחוזים, ויתר המדינות זכו לדירוג נמוך בהרבה

חברת התיירות גוליבר, המפעילה אתר אינטרנט לרכישת מוצרי תיירות, שכתובתו: www.gulliver.co.il, מפרסמת ממצאי סקר שעוסק בהרגלי הזמנת החופשה של התייר הישראלי, ויעד החופשה החלומית שלו.

הסקר מגלה כי החופשה החלומית של התייר הישראלי היא בארצות הברית (24 אחוז), המובילה בהפרש ניכר על המדינות שדורגו אחריה: איטליה, אוסטרליה, תאילנד ושוויץ, שכו כל אחת ל- 5 אחוזים, ויתר המדינות זכו לדירוג נמוך בהרבה.
עוד עולה מממצאי הסקר כי ארצות הברית מועדפת יותר בקרב נשים, אנשים בגילאי 18 עד 49ובעלי הכנסה גבוהה. מדינות אירופה מועדפות יותר בקרב בעלי השכלה גבוהה ואנשים בעלי הכנסה ממוצעת ומטה.

בניגוד לחלומות, רק 14 אחוז ממשתתפי הסקר ביקרו בארצות הברית בשלוש השנים האחרונות. ואילו, היעד המתוייר ביותר על ידי המטייל הישראלי היא אירופה הקלאסית, שם ביקרו 38 אחוז מהנשאלים בשלוש השנים האחרונות. באירופה הים תיכונית, ביקרו 27 אחוז מהנשאלים ו- 35 אחוז מהנשאלים לא נסעו לחו"ל בשלוש השנים האחרונות.

עוד בדק הסקר את הרגלי חיפוש המידע של התייר הישראלי טרם נסיעתו לחו"ל.
הסקר גילה כי 42 אחוז מהישראלים נוהגים לברר באתרי אינטרנט לגבי הזמנת חופשה בחו"ל (טיסה, מלון או רכב).
57 אחוז מהמבררים הם בעלי הכנסה ממוצעת ומעלה, כאשר שיעור המבררים עולה עם העלייה בהכנסה. המבררים באתרים השונים היו יותר בחו"ל בשלוש השנים האחרונות ומעונינים לנסוע בעיקר לארה"ב ולאירופה.
בנוסף, גילה הסקר כי מהמבררים באינטרנט – 53 אחוז הם גברים ו – 47 אחוז נשים.

לדברי צביקה קרפל, מנכ"ל גוליבר, אין ספק שהלקוח הישראלי הפנים את העובדה, שכדי לרכוש את חבילת התיירות המשתלמת ביותר לצרכיו, יש להשוות מחירים באתרי האינטרנט השונים. "האינטרנט הוא אחד הכלים הטובים ביותר לבירור מידע לפני הזמנת חופשה לחו"ל. חברת תיירות טובה הפועלת בתחום האינטרנט מציגה היום מגוון רחב של אפשרויות, החל מחבילות נופש, נופש יוקרתי, סקי, השכרת רכב, ביטוח חו"ל ועוד, ואין ספק שכדאי להיעזר במידע הרב שהאתרים השונים מציעים".

הסקר בוצע עבור גוליבר על ידי מידע שיווקי סי.איי בע"מ, בקרב 518 גברים ונשים בגילאי 18 ומעלה במדגם ארצי, אקראי ומייצג של האוכלוסייה היהודית הבוגרת במדינת ישראל.


אתר גוליבר משמש כמשרד נסיעות מקוון מלא ומיועד לקהל הרחב בישראל. האתר מאפשר לבצע הזמנה מקוונת של טיסות סדירות וטיסות שכר, חבילות והפלגות נופש, חבילות ערים, טיולים מאורגנים, בתי מלון בחו"ל, רכב שכור, ביטוח נסיעות, חבילות סקי, חבילות נופש ובתי מלון בישראל. האתר מגובה במרכז הזמנות טלפוני ארצי. מאחורי אתר האינטרנט של גוליבר עומד מערך טכנולוגי עשיר, מבוסס מסדי נתונים, המקושר ישירות באונליין לספקי התיירות המובילים בישראל ובעולם. כל המידע והמחירים של ספקי התיירות מרוכזים באופן מקוון במסד הנתונים המרכזי של החברה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר