עובדי דלתא איירליינס ולקוחותיה ממריאים כדי לתמוך במאבק למציאת תרופה לסרטן השד

המטוס הוורוד של דלתא טס זו השנה הרביעית ברציפות; מכירות הלימונדה הוורודה בטיסות דלתא הבינלאומיות ממשיכות להיטיב עם השותפה – קרן המחקר לסרטן השד; החברה משיקה את קולקציית המדים הוורודים לדיילות

במשך חודש המודעות לסרטן השד, החל באוקטובר, שוב יצטרפו עובדי דלתא איירליינס ולקוחותיה למאבק למציאת תרופה לסרטן השד.

בנוסף למכירות המוצרים הוורודים ולאיסוף התרומות במהלך הטיסות, תעניק החברה ללקוחותיה בונוס נקודות נוסע מתמיד, וכן תרומת נקודות זהה בשמם.
דלתא תתרום 250 נקודות נוסע מתמיד לקרן המחקר עבור כל נוסע שיזמין כרטיס טיסה או יירשם לטיסה באתר delta.com עד ה-31 באוקטובר 2008

"זו השנה הרביעית ברציפות שבה עובדי דלתא ולקוחותיה חוברים כדי לתמוך בקרן המחקר לסרטן השד – ארגון המקדיש את כל-כולו, בנחישות ראויה לשבח, למניעת סרטן השד ולמציאת תרופה למחלה," מספרת אסתי הרשקוביץ, מנהלת דלתא בישראל. "עובדינו ולקוחותינו ממשיכים להפגין אהדה רבה למאבק ותמיכה בו, ובמהלך שלוש השנים האחרונות גייסו כמעט מיליון דולרים בזכות מכירת המוצרים הוורודים ואיסוף תרומות במהלך טיסות".

 לכל אורך חודש המודעות לסרטן השד תמכור דלתא את הלימונדה הוורודה, מוצר הדגל הוורוד שלה, בכל טיסותיה הבינלאומיות במחיר של שני דולרים למשקה, ותתרום את כל ההכנסות לקרן המחקר. דלתא גם תקבל תרומות מן הנוסעים, ותעביר את כל הסכומים שייתרמו לקרן.
 דיילות דלתא ילבשו מדים ורודים, הכוללים גם שמלה ורודה במהדורה מוגבלת. פריט זה הוא מחווה לשמלה האדומה הידועה של דלתא בעיצובו של ריצ'רד טיילר, ויילבש בלעדית לאורך חודש אוקטובר.
דיילי אויר והקרקע ואנשי שירות הלקוחות של דלתא יוכלו לרכוש חולצות גולף, עניבות ומטפחות כיס ורודות, וההכנסות ממכירתם ייתרמו כולן לקרן המחקר. לכל העובדים תינתן האפשרות לרכוש חולצות טריקו ייחודיות, שישאו הדפסים של דלתא ושל קרן המחקר. קבוצות עובדים מסוימות יילבשו את החולצות יחד עם מכנסי ג'ינס בכל סוף שבוע באוקטובר, ובתמורה לכך יזכו את הקרן בתרומה של 5 דולרים.

דלתא איירליינס מציעה שירות ליותר יעדים ברחבי העולם מכל חברת תעופה אחרת – 500 יעדים ב- 105 מדינות. נוסעים יכולים להזמין טיסות, להדפיס אישורי עליה למטוס ולבדוק את מצב הטיסה ב-delta.com

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר