עמותת תיירות תל אביב יפו מציעה מגוון סיורים בחגים

עמותת תיירות תל אביב יפו יוצאת במבצע מיוחד לקראת הסתיו והחגים ומציעה מגוון סיורים בעיר מידי יום בשעה 18:00, במחיר מוזל של 30 ₪ למשתתף. הסיורים יתקיימו עד לתאריך ה- 21.10.08

עמותת תיירות תל אביב יפו יוצאת במבצע מיוחד לקראת הסתיו והחגים ומציעה מגוון סיורים בעיר מידי יום בשעה 18:00, במחיר מוזל של 30 ₪ למשתתף. הסיורים יתקיימו עד לתאריך ה- 21.10.08.

יפו בין ערביים
מסלול ציורי בין ערביים לאורך סמטאות יפו העתיקה, דרך המנזר היווני, המסגד של אבו נבוט ונקודת התצפית אל נמל יפו המעורר זכרונות וגעגועים.

רוטשילד בין ערביים
סיור בין ערביים בשדרה הותיקה של תל אביב, ליד הקיוסק ופנס הרחוב הראשונים בעיר. סיפורים על הבתים בשדרה ועל האנשים שגרו בה.

תל אביב עכשיו
סיור בנמל תל אביב ההסטורי והמתחם המחודש, דרך נקודת המבט של התל אביביים בצפון הישן של העיר. מהן חנויות האופנה המעודכנות, איפה נמצאים המועדונים הכי שווים ומי הם יושבי בתי הקפה? כל מה שצריך לדעת כדי להיות בעניינים.

איך נולדת עיר
איך בונים עיר מהחולות? כיצד הפכה אחוזת בית הקטנה משכונה של ששה רחובות ל"עיר הגדולה"? היכן נמצאים הפנס והקיוסק הראשונים ואיך קראו לקולנוע הראשון? מסע מרתק ומצחיק ברחובות העיר העברית הראשונה המשלב הפעלות וסיפורים. סיור מתאים למשפחות ולילדים בגילאים 6-12.

אנדרומדה ואבו-נבוט
מי לא היה כאן? נפוליאון, יהודה המכבי ואפילו אנדרומדה ואבו נבוט. איך כולם מתקשרים? בואו וקחו חלק בסיור מומחז וקליל שמתאים לכולם ובמיוחד לילדים.

מאחורי הקלעים של שרונה
סיור הסטורי בתחום המושבה הטמפלרית 'שרונה', עם זיקה לימינו אנו, בין הבתים והרחובות הירוקים של המושבה 'שרונה', העוברת כיום תהליך מרתק של שחזור ושימור לקראת הפיכתה למוקד תרבות, מורשת ופנאי.

לפרטים והרשמה יש לפנות ללשכת המידע של העמותה: 5166188 – 03

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר