פאיירפלאי הסבה את מערכת ההזמנות של צבר תיירות ונופש לסביבת מיקרוסופט

טרם ההסבה לסביבת מיקרוסופט, השתמשה צבר תיירות ונופש, מובילה בתחום התיירות בישראל, במערכת לניהול תחום תיירות הפנים שהתבססה על טכנולוגיית מג'יק. מערכת זו משרתת למעלה מ- 300 משתמשים

חברת פאיירפלאי הסבה את מערכת ההזמנות של חברת צבר תיירות ונופש לסביבת מיקרוסופט, זאת באמצעות טכנולוגיית ההסבה האוטומטית המלאה Fireflybox.

טרם ההסבה לסביבת מיקרוסופט, השתמשה צבר תיירות ונופש, מובילה בתחום התיירות בישראל, במערכת לניהול תחום תיירות הפנים שהתבססה על טכנולוגיית מג'יק. מערכת זו משרתת למעלה מ- 300 משתמשים.
החברה ביקשה להסב את מערכות המג'יק בכדי לשפר את זמינות כוח האדם לתחזוקת מערכות אלה וניצול היתרונות הרבים של טכנולוגייתדוט נט, תוך שדרוג מוצריה לטכנולוגיה העדכנית והנפוצה ביותר בשוק ה- IT.

לדברי יצחק רוזן, מנהל מערכות המידע בצבר תיירות ונופש: "מדי יום ניצבים בפנינו אתגרים טכנולוגיים הדורשים חדשנות וגמישות בכדי לתת המענה ללקוחות כמצופה מחברה מובילה בשוק תחרותי. הוחלט על טכנולוגיית מיקרוסופט דוט.נט כטכנולוגיה האסטרטגית אשר תשמש את חברת צבר בעשור הקרוב.
חברת פאיירפלאי נבחרה מכיוון שהייתה היחידה שהבטיחה, וכן סיפקה, הסבה מלאה של המערכת על כל יכולותיה, בעלות קבועה וזמן סביר".

רוזן הוסיף כי "נקודה מהותית עבורנו הייתה הקלות בה יבוצעו השיפורים המתוכננים במערכת המוסבת, במיוחד לאור המורכבות ושנות האדם הרבות שהושקעו במערכת המג'יק. בחנו את תוצרי ההסבה של חברת פאיירפלאי, ומצאנו את קוד המערכת החדשה קצר, קריא וגמיש לשינויים".

לדברי נועם הניג, מנכ"ל פאיירפלאי, "השימוש בטכנולוגית ההסבה האוטומטית לחלוטין של פאיירפלאי, מאפשר לצבר תיירות ונופש להסב מערכת תפעולית קריטית בסיכון מינימאלי, לוח זמנים קצר ועלות נמוכה מול כל אלטרנטיבה אחרת. זאת, ללא צורך בהדרכת משתמשי המערכת, תוך מינוף שנות האדם הרבות אשר הושקעו בפיתוחה. בנוסף, מערכת ההזמנות החדשה מבוססת על טכנולוגיה דוט נט החדשנית, באמצעותה תוכל חברת צבר לתת מענה לצרכים העסקיים העומדים בפניה."

צבר תיירות ונופש, מובילה בתחום התיירות בישראל, הוקמה ב- 1989. פעילות החברה מתבצעת באמצעות מרכז מכירות ראשי בת"א ו- 14 סניפים נוספים הפזורים ברחבי הארץ. החברה מתמקדת בחמישה תחומי פעילות עיקריים: נופש למגזר העסקי והפרטי בארץ ובחו"ל, התמחות בחבילות נישה (ספורט, סקי ועוד), הפקת אירועים עסקיים, הפקת אירועים מקצועיים בארץ ובחו"ל, הפקת וארגון ימי כיף, טיולים וסדנאות לחברות.

פאיירפלאי מספקת פתרון מתקדם וייחודי להסבה אוטומטית לחלוטין של מערכות מסביבת מג'יק לסביבת דוט.נט באמצעות טכנולוגיית Fireflybox. הפתרון של חברת פאיירפלאי שם דגש על מזעור סיכונים, עלות קבועה ולו"ז קצר.
כמו כן, חברת פאיירפלאי פיתחה תהליך הכשרה יעודי אשר מכשיר את צוותי המג'יק המקוריים של המערכת לטכנולוגיית .Net תוך שימור יכולותיהם ומהירות הפיתוח.
חברת פאיירפלאי מסבה לסביבת Microsoft .Net Framework 3.5. לאחר ההסבה, המערכת החדשה מבוססת שפת #C  ומפותחת בעזרת Microsoft Visual Studio 2008. קוד המערכת המוסבת נבחן על ידי ארכיטקטים בארץ ובחו"ל ונמצא כיעיל, איכותי וקל להמשך פיתוח ותחזוקה. 

www.fireflybox.com

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר