פסטיבל אוכל כפרי ה- 8 ביואב יהודה: טבע, אירוח אתני ואותנטי, מאכלים וטעמים מסורתיים

אזור יואב יהודה נמצא במרחק נסיעה קצר ממרכז הארץ. קשה לפספס שהגענו למקום הנכון – חבל ארץ ירוק עם נופים משגעים של גבעות מכוסות בפריחה אדומה של כלניות, שקדיות וכליל החורש בפריחה עזה של ורוד וסגול, מטעי זיתים וכרמים וביניהם משובצים מנזרים וכנסיות, מושבים, קיבוצים, חוות ויקבים

אזור יואב יהודה נמצא במרחק נסיעה קצר ממרכז הארץ. קשה לפספס שהגענו למקום הנכון – חבל ארץ ירוק עם נופים משגעים של גבעות מכוסות בפריחה אדומה של כלניות, שקדיות וכליל החורש בפריחה עזה של ורוד וסגול, מטעי זיתים וכרמים וביניהם משובצים מנזרים וכנסיות, מושבים, קיבוצים, חוות ויקבים.
באזור זה יתקיים בתאריכים 15.2.08-8.3.08 פסטיבל "אוכל כפרי" ה- 8, ביוזמת עמותת התיירות יואב-יהודה ופרויקט שותפות 2000 של הסוכנות היהודית.

הפסטיבל יביא איתו ארבעה סופי שבוע של אוכל כפרי, חווית אירוח יוצאת דופן בבית הבשלניות, בחצרות המושב, במרתפי היקבים ובחוות הצאן.
השנה יושם דגש בפסטיבל על הקשר והמחויבות של המשתתפים אל הטבע. אל העשבים, גרגרים, עלים ופירות שהגשם מצמיח בהרים, בגאיות ובעמקים.
במטבחים העונתיים של תושבי המקום יגישו מבחר של מנות מגוונות, תבשילי קדירה מבעבעים, מרקים מחממים ועוד, בהם שפע מגידולי העונה הצומחים פרא בטבע, כמו עלי חובזה, אספרגוס בר, פטריות, לוף ארץ ישראלי, עכוב, ועוד.

אזור יואב יהודה כורך את האוכל אל השפע התרבותי המאפיין את העונה: מוזיקה במנזרים, אין ספור טיול פריחה בפארקים המטופחים, ברכב, ברגל, ובהרבה הרבה גלגלי אופניים.
אמני ואומני האזור אף הם משתלבים בחוויה שמציע הפסטיבל.


פרטים מלאים בעמותת תיירות יואב-יהודה
טל. 08-8502240
ובאתר www.touryoav.org.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר