פסטיבל התמר חוזר בסוכות 2010

הפרויקט של עידן רייכל בנחל זוהר, היהודים במופע אקוסטי בישיבה, עמיר בניון בעתיקות מצדה,מיומנה במופע החדש "מומנטום" בלב המדבר, הבלקן ביט בוקס וענק הרגאיי הבינלאומי מתיסיהו על במה אחת, אסף אבידן והמוג'וז בהפקה מיוחדת ויסמין לוי עם נגני כלי מיתר

בחוה"מ סוכות תשע"א,  24-29 בספטמבר 2010, יתקיים "פסטיבל התמר 2010" שזו שנתו ה-11. משתתפי פסטיבל התמר 2010
הפסטיבל, שמשלב מוסיקה ישראלית ובינלאומית יחד עם טבע מרהיב עין, יתקיים במגוון אתרים בים המלח – ברחבי המועצה האזורית תמר.

בפסטיבל ישולבו מופעים בתשלום יחד עם מופעים פתוחים לקהל הרחב ב"היכל התרבות של הטבע" שכולל את עתיקות הר מצדה, הגן הבוטני בעין גדי, ישובי כיכר סדום, וגם ואדי נחל זוהר הידוע בקירות הסלע המיוחדים שיוצרים היכל אקוסטי.

הפסטיבל ייפתח עם מיומנה ב- Desert Concert, אירוע מיוחד וחגיגי של קבוצת מיומנה אשר תציג את המופע החדש "מומנטום" בלב המדבר, ואחריו תארח לקונצרט משולב את J VIEWZ, יוסי פיין, דין דין אביב ואומנים נוספים.
בהמשך יופיע הפרויקט של עידן רייכל בליווי 15 נגנים, עם מופע חימום של קרולינה ולהקתה.

היהודים יפגינו נוכחות במופע אקוסטי בישיבה, ואת הזריחה של מצדה ניתן יהיה לראות בבית כנסת קדום במופע של עמיר בניון, או במופע של יסמין לוי ונגני כלי מיתר. מיומנה
אסף אבידן והמוג'וז יופיעו גם הם על פסגת המצדה בשילוב פסנתר וכלי נשיפה.

את הפסטיבל תחתום מסיבת טבע בה יתקיימו הופעות מלאות של ענק הרגאיי האמריקאי מתיסיהו וגם של הבלקן ביט בוקס, שחוזרים מסיבוב הופעות ברחבי העולם.

חידוש נוסף השנה הוא פרויקט "לילות התמר" במסגרתו ייפתח מתחם יין, גבינות ואומנות באמפי עין בוקק, וכן יתקיימו מופעי שקיעה אל תוך הלילה ללא תשלום בכיכובם של אלון אולארצ'יק, הגרובטרון, גבע אלון שיארח את יעל דקלבאום וילד פעם במופע להורים וילדים.

השנה יתקיימו פעילויות אווירה שייפתחו לקהל הרחב בפארק התמרים כל ערב מ- 17:00 עד הבוקר. את הפרויקט ילוו בתים פתוחים של אמני המועצה, מתחמי לינה אלטרנטיביים בשיטת קמפינג אנד ברקפסט, מסיבות לילה, טיולים ואטרקציות ליליות במדבר.

מכירת כרטיסים דרך "בימות". טווח המחירים 140-220 ש"ח
מרכז מידע ארצי ומכירות בכרטיסי אשראי 02-6237000 או 6226*
www.tamarfestival.com

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר