פרש קיטשן – לא גורמה אך עומד בכבוד בתחרות

רשת קפה הבריאות פרש קיטשן, חנכה לאחרונה שני סניפים חדשים – בלונדון מיניסטור בתל אביב ובהרצליה פיתוח – כמו גם תפריט חדש. שתי סיבות טובות לחזור לבקר ברשת, שמצליחה למכור אוכל בריא יחסית, טרי, ובעיקר טעים

רשת קפה הבריאות פרש קיטשן, חנכה לאחרונה שני סניפים חדשים – בלונדון מיניסטור בתל אביב ובהרצליה פיתוח – כמו גם תפריט חדש. שתי סיבות טובות לחזור לבקר ברשת, שמצליחה למכור אוכל בריא יחסית, טרי, ובעיקר טעים.

החידושים שמציע התפריט החדש מתקיימים כמעט בכל חלקיו. בתחום ארוחות הבוקר, לדוגמא, נוצרה ארוחת בוקר חדשה שקיבלה את השראתה מהמטבח הערבי – במיוחד ממגוון המנות הרב המאפיין מטבח זה. בהתאם, ארוחת הבוקר כוללת שתי ביצים לבחירה, שלושה סוגים של סלטי ירקות, גבינת שמנת 5% וגבינת פטה 9% בתיבול זעתר עדין, זיתים, סלט טונה, ריבת הבית, מוזלי קטן, שתייה קלה או חמה, וכמובן לחם (46 ₪ ליחיד, 86 ₪ לזוג).

הארוחה שאכלנוו היתה טובה: הביצים נעשו כהלכה לפי בקשתנו (כולל אפשרות לתוספות עם תוספת תשלום), הסלטים השונים (מסלט עלים ועד ירקות קלאסי) היו טריים, פשוטים וטובים, וגם התסופות השונות היו מוצלחות. לא גורמה, אך עומד בכבוד בתחרות ומספק תמורה טובה לכסף.

חלק חדש בתפריט הוא מגוון של תבשילים מהמחבת, המבוססים כולם על קינואה אדומה ועדשים ירוקים, ונמכרים עם עוף או טופו. ספרדי, פרש קיטשן
מתוך המבחר ניסינו את הספרדי, המשלב תרד טרי, עשבי תיבול, עגבניות שרי, עגבניות מיובשות, שעועית ירוקה, זיתי קלמטה, ממרח פלפלים, שום כתוש, בצל ירוק ושמן זית (48 ₪ עם טופו, 50 ₪ עם עוף).
זו מנה גדולה ומשביעה, עם כמות גדולה של קינואה ועדשים וכמות סבירה שלך עוף, הנעשה ברוטב המזכיר במעט את המטבח הספרדי ועושה טוב בפה.

מנת המחבת המיוחדת נקראת "גלילי", והיא כוללת בצד הקינואה, העדשים, התרד ועשבי התיבול, גם גזר, קולורבי, סלרי, טחינה גולמית ופטרוזיליה. כל זה נוצר עם רוטב מיוחד המורכב מ-12 רכיבים, בהם הל, ציפורן וכמון, כמו גם תמציות טעם של בשר כבש. התוצאה היא מנה מיוחדת, טעימה במיוחד, שטעם הכבש בה (המשתלב טוב יותר עם טופו) עוזר לספק את הטעם הגלילי המבוקש (48 ₪ עם טופו, 50 ₪ עם עוף).

החידושים נמשכים גם לתחום הפסטות (מעתה פסטות הטריות המיוצרות במיוחד עבור הרשת, במקום פסטות יבשות), כמה כריכים וסלטים חדשים.

הדבר הקבוע היחיד שנותר בתפריט הוא אחד מסימני ההיכר של הרשת – פירוט מדוקדק של הערכים התזונתיים של כל מנה, עם אייקונים המסבירים האם המנה נטולת גלוטן, צמחונית, טובה ללב, טובה לנשים מניקות או לנשים בהריון, טובה לספורטאים ועוד.

בסיכומו של עניין, פרש קיטשן ממשיכה להציע ללקוחות את אותו התמהיל המוצלח שלה, הכולל אוכל טעים, טרי ובריא למשתמש, עם מבחר מגוון מספיק למרבית הצרכנים שרוצים לשלם סכום שפוי ולקבל מנות יפות. החידושים בתפריט רק מחזקים את הקונספט הנכון.

פרש קיטשן: הרצליה שנקר 13 – 7730618 09; לונדון מינסטור אבן גבירול 30 ת"א – 6099595 03; בן יהודה 77 ת"א – 5292687 03; דיזנגוף 149 ת"א – 5239933 03; יהודה המכבי 40 ת"א – 5447701 03; בזל 37 ת"א – 5445050 03
א'-ה', 8:00-24:00 , ו', 8:00-18:00 , שבת 9:00-24:00

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר