צבר תיירות ונופש מציעה חבילות נופש ביעדים אקזוטיים

חבילת נופש בת 6 לילות באתר הנופש Berjaya Mahe Beach Resort באיי סיישל מוצעת במחיר של 2,050 דולר. המחיר כולל טיסה, שהות של 6 לילות על בסיס לינה וארוחת בוקר ומיסי נמל

צבר תיירות ונופש מציעה לנופשים הישראלים המבקשים לנצל את תקופת החגים לבקר בפינות החמד המרוחקות בעולם, חבילות נופש במקומות אקזוטיים דוגמת זנזיבר, איי סיישל ומאוריציוס.

כך לדוגמא, חבילת נופש בת 7 לילות במלון Langi Lnagi בזנזיבר מוצעת במחיר של 1,450 דולר. המחיר כולל טיסה, שהות של 7 לילות בחדר בונגלו על בסיס לינה וארוחת בוקר ומיסי נמל. המחיר אינו כולל תשלום בסך 20 דולר בגין אשרת כניסה לזנזיבר, אשר נגבה מהנוסע עם כניסתו למדינה.

חבילת נופש בת 6 לילות באתר הנופש Berjaya Mahe Beach Resort באיי סיישל מוצעת במחיר של 2,050 דולר. המחיר כולל טיסה, שהות של 6 לילות על בסיס לינה וארוחת בוקר ומיסי נמל. המחיר אינו כולל תשלום בסך 40 דולר בגין אשרת כניסה לאיי סיישל, אשר נגבה מהנוסע עם כניסתו למדינה.

חבילת נופש בת 6 לילות במלון Coin De Mire במאוריציוס מוצעת במחיר 2,070 דולר. המחיר כולל טיסה, שהות של 6 לילות במלון על בסיס לינה וארוחת בוקר, מיסי נמל ושהות של לילה אחד ביוהנסבורג בדרך חזרה.

כל החבילות בתוקף עד 31 באוקטובר 2006.

צבר תיירות ונופש מתמחה בתיירות פנים ותיירות חוץ. לצבר 13 סניפים ברחבי הארץ ומוקד הזמנות טלפוני. לפרטים ניתן לפנות לטלפון 1-700-500-600 או באמצעות האינטרנט: www.tzabar.co.il.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר