קורפל טל מקבוצת One1 חתמה על הסכם להפצה בלעדית של תוכנת הגיבוי מרחוק TerraSafe בענף התיירות

חברת קורפל-טל מקבוצת One1, המעניקה שירותי תמיכה, פיתוח ואינטגרציה למרבית ענף התיירות וחברות קטנות-בינוניות (SMB), חתמה על הסכם עם חברת TerraSafe להפצה בלעדית של תוכנת Terrasafe לגיבוי מידע אוטומטי מרחוק בענף התיירות. העסקה צפויה להכניס כבר בשנה הראשונה של שיתוף הפעולה כחצי מיליון ₪

חברת קורפל-טל מקבוצת One1, המעניקה שירותי תמיכה, פיתוח ואינטגרציה למרבית ענף התיירות וחברות קטנות-בינוניות (SMB), חתמה על הסכם עם חברת TerraSafe להפצה בלעדית של תוכנת Terrasafe לגיבוי מידע אוטומטי מרחוק בענף התיירות. העסקה צפויה להכניס כבר בשנה הראשונה של שיתוף הפעולה כחצי מיליון ₪.

חברת TerraSafe מספקת שירות המאפשר גיבוי מידע עסקי מרחוק ובאופן אוטומטי. בצורה זו נמצא המידע העסקי במקום מרוחק ומוגן אך בכל זאת נגיש בכל עת. הגיבוי מתאפשר באמצעות תוכנה ייעודית של חברת TerraSafe המאפשרת הצפנה, כיווץ ושידור של המידע באופן אוטומטי ובזמנים קבועים שהוגדרו מראש. השימוש בתוכנת TerraSafe מבטל את הצורך בשימוש בקלטות גיבוי ובשינוען למקום מרוחק לצורך אחסון ושימור ובנוסף, מנטרל את התלות בגורם האנושי ונותן מענה למצבים של אסון באתר. לקהל הלקוחות הדתי, מספק הפתרון הכשר של הגיבוי האוטומטי בשבת.

לנושא גיבוי מרחוק של מידע בענף התיירות חשיבות גדולה. למשרדי הנסיעות מאגרי נתונים גדולים, אך אפילו בגדולים שבניהם אין כוח-אדם מומחה במערכות ממוחשבות או אמצעים טכנולוגיים הולמים. לאחר מספר שנים בהן מספקת קורפל טל One1 שירותי גיבוי מידע, הוחלט לשתף פעולה עם TerraSafe, הגדולה בחברות המתמחות בתחום זה, על-מנת להניב תוצאות אופטימאליות.

לדברי יובל טל, מנכ"ל חברת קורפל-טל One1:"שירות הגיבוי באמצעות תוכנת TerraSafe הוא חלק מהתכנית שלנו שנועדה להעמיק ולגוון את השירות שאנו נותנים ללקוחותינו. שמנו לעצמנו למטרה להעניק שירותים מקצועיים ברמה גבוהה גם לארגונים שאינם יכולים להרשות לעצמם השקעות ענק. שירות הגיבוי הוא בדיוק בכוון האמור. שירות טכני ברמה גבוהה ובמחירים שווים לכל נפש".

לדברי עופר א. לידסקי, מנכ"ל TerraSafe, "בחרנו בקורפל-טל כיוון שמצאנו כאן שילוב אופטימאלי של חברה שמכירה אינטימית כל אדם בענף הנסיעות ומומחיותה בנתינת שירות לארגונים קטנים ובינוניים, ביחד עם חוסן כלכלי ויכולות טכנולוגיות של קבוצת One1, מהגדולות והיציבות בישראל".

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר