קפה ברנש – בא לשכונה בחור חדש

בשנים האחרונות עברה פינת הרחובות בוגרשוב-יוקי בן יוגלי (לא, זו לא טעות), גלגולים רבים. קפה ג'ו שהפך לבית קפה פרטי, ואחריו מקום שניסה להציע ללקוחות אוכל ביתי. כל אלו היו וכשלו, וכעת מנסה קפה ברנש להצליח למשוך לקוחות אל המקום

בשנים האחרונות עברה פינת הרחובות בוגרשוב-יוקי בן יוגלי (לא, זו לא טעות), גלגולים רבים. קפה ג'ו שהפך לבית קפה פרטי, ואחריו מקום שניסה להציע ללקוחות אוכל ביתי. כל אלו היו וכשלו, וכעת מנסה קפה ברנש להצליח למשוך לקוחות אל המקום.

על פניו, זו לא משימה קשה, לאור הקרבה העצומה לדיזנגוף סנטר, ולמעשה לאחד האזורים השוקקים בישראל. אך אם אחרים לא הצליחו? במה שונה הברנש החדש?

בשנתיים האחרונות אני מתגורר מרחק של כמה צעדים מהפינה האמורה, עד מהצד לקורות המקום. כל אלו שהיו וכשלו, כשלו בצדק. משהו לא עבד בקונספט שהם הציעו, גם כשהוא היה מחובר לרשת ידועה. אך נראה שקפה ברנש עולה על גל אחר. כמעט בכל פעם שעברתי לידו הוא היה מלא, וזאת בחלקים שונים של היום. הגיע הזמן לנסות אותו מקרוב.

היתרון הראשון שניבט לעין – אחרי שמתרגלים לעיצוב הנעים ולהפרדה המוצלחת מהרחוב בעזרת עציצים – הוא התפריט. מגוון רחב של אפשרויות, כולל 10 ארוחות בוקר שונות, כולל מספר מנות בשריות למי שחייב הבט קרניבורי בבילוי שלו. בקיצור, כל אחד כמעט יכול למצוא בו את מבוקשו, וזאת במובן הטוב של הביטוי.

הגענו אל המקום בשעות הצהרים המוקדמים, התפר בזמן שרבים אוהבים לכנותו בראנץ'. בהתאם זו היתה ההזמנה שלנו. לאחד ביקשנו וקיבלנו בוקר אמריקה (54 ₪), ארוחת בוקר שכללה 3 פנקייקס דקיקים ומטוגנים היטב, כך שהם לא נוטפי שמן. הם לא היו מלוחים מדי ולא מתוקים מדי, כך שהם הסתדרו היטב עם 3 פרוסות גבינת הגאודה המוצלחת שהגיעו איתם, וביציית עין עשויה מ-2 ביצים. יחד איתם קיבלנו קפה עשוי היטב, מיץ גזר או תפוזים הסחוט במקום, וסלט בסיסי  טוב.

לסועד השני ביקשנו את מנת לביבות הסלק והפטה (51 ₪). שילוב מסקרן שנעשה נכון עם נענע, כך שכל הטעמים השתלבו זה בזה. התוצאה על הצלחת הגיעה בצורת 4 יחידות גדולות ורכות שעברו טיגון קל ואז נאפו בתנור. רוטב היוגורט עירית בעל המרקם הקרמי השתלב מצוין, וגם הפירה כרובית – שילוב של תפוחי אדמה עם כרובית – היה מוצלח הודות לשילוב נכון של 2 הרכיבים, מבלי שהאחד יגבור על השני, ומרקם חלק.
בצד הלביבות הזמנו סלט קצוץ עם טחינה (35 ₪), שהיה טרי וקצוץ כמתבקש, עם טחינה חביבה שנעשתה טוב. תה קר תוצרת הבית, הכולל תפוח עץ, ג'ינג'ר וקינמון ליווה בהצלחה את החלק הזה של הארוחה.

בסיכום של הביקור, יצאנו עם ההרגשה שקפה ברנש עומד להצליח. שילוב נכון של אוכל מקורי במידה הנכונה העשוי כהלכה, עיצוב מזמין ושירות מצוין, הם התנאים החשובים ביותר להצלחה של כל עסק מסוג זה. לברנש יש את שלושתם.

קפה ברנש,
רח' בוגרשוב 87  תל אביב
טל. 03-6203747
א'-ה' 7:30-24:00, ו' 7:30-18:00, שבת 10:00-24:00

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר