"קרוב לזית" ביד השמונה

בעיצומו של מסיק הזיתים יארח "יד השמונה" ביום חמישי 24.11.05את "הגליליים": רג'א אל חאטיב מדיר חנה ואמנון גופר מכפר ורדים, לערב של סיפורים גליליים ו"קריצה" אל כרמי הזיתים באוירה אותנטית

בעיצומו של מסיק הזיתים יארח "יד השמונה" ביום חמישי 24.11.05 בשעה 20:00 את "הגליליים": רג'א אל חאטיב מדיר חנה ואמנון גופר מכפר ורדים, לערב של סיפורים גליליים ו"קריצה" אל כרמי הזיתים באוירה אותנטית.

רג'א אל-חאטיב יציג את נפלאות הזית ושמן הזית, כיצד שימש בית הבד המקומי כמקום מפגש חברתי, השימוש הרב והחשיבות של שמן הזית במטבח הערבי, איך משמרים זיתים וכיצד עושים סבון איכותי משמן זית.
אמנון גופר "אמן הטיול והסיפור הגלילי", מומחה לטיולים אתניים בגליל, ישלב בסיפוריו, כמו בטיולים אותם הוא מלווה, היכרות עמוקה עם ההוויי הגלילי שבמסורת, אגדה, דמיון ומציאות המשמשים בו בערבוביה. עבור אמנון גופר, הגליל הוא מעיין נובע של דמויות, אנשים, טעמים, צלילים ונופים.

את הסיפורים ילוו בשירה ונגינה, מפגש מיוחד המשלב מזרח ומערב עופר כלף (שירה), אבי בן-דב (גיטרה), שניהם חברי אנסמבל "עופר כלף" והגר דגן נגנית חליל צד וחליליות בקטעים מתוך הדיסק והמופע של האנסמבל "חליל בוואדי".

ואיך אפשר לשמוע סיפורים גליליים, בלי אוכל גלילי אותנטי? פיתות, לבנה, זיתים וכמובן שמן זית משובח, תה ובקלאווה לקינוח.

מחיר כרטיס לאדם: 100 ₪
מספר המקומות מוגבל.
הרשמה והזמנות מראש בטל. 02-5343956
פרטים גם באתר www.yadha8.co.il



כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר