קתאי פסיפיק גורפת תארים והצטיינויות

פרסי כבוד לקתאי פסיפיק על שירות מעולה באוויר ועל הקרקע ועל טיב מכירות דיוטי פרי במטוסים

קתאי פסיפיק, חברת התעופה של הונג קונג, החוגגת השנה את יום הולדתה ה-60, זכתה לאחרונה בשני תוארי כבוד כחברת התעופה הטובה ביותר לשנת 2006 בכמה קטגוריות.
לרגל יום ההולדת מוכרים בטיסות קתאי פסיפיק מוצרים המזכירים את גילה – 60 שנה, כמו עט שבו 60 יהלומים או ענק בן 60 פנינים. קתאי מטיסה ישראלים רבים לטיסות להונג קונג, ומשם ליעדים רבים באסיה/המזרח הרחוק.

· חברת המידע הבינלאומית OAG, המתמחה בנסיעות ותחבורה, בחרה בקתאי פסיפיק כחברת התעופה הטובה ביותר ל-2006 על מוצריה המצויינים והשירות המעולה על הקרקע ובאוויר.
· כתב העת לענייני צרכנות וקניות Raven Fox בחר זו השנה השניה ברציפות את קתאי פסיפיק כחברה הטובה ביותר באסיה בתחום איכות המוצרים הנמכרים לנוסעים במטוסי החברה.

בנושא רכישת מוצרים במטוסים, שעליו זכתה קתאי פסיפיק בתואר מטעם רייבן פוקס, ביצעה החברה בשנים האחרונות מהפכה במכירות במטוסים: הוגדל במידה ניכרת מספר המוצרים הנמכרים לנוסעים בטיסות החברה, וגדל מספר המוצרים הייחודיים הנמכרים אך ורק בטיסות קתאי פסיפיק ואין להשיגם במקומות אחרים. השנה מציעים לנוסעים מגוון של 197 מוצרים ללא מכס.


קתאי פסיפיק מיוצגת בישראל ע"י טל תעופה, המייצגת גם את אמריקן איירליינס, חברת התעופה הגדולה בעולם, קוונטאס (אוסטרליה), דרגון אייר (הונג קונג), "אייר לינגוס" (אירלנד), "אייר פסיפיק", חברת התעופה של איי פיג'י, ו"אייר מאוריציוס".

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר